Bæresele

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som vurderer å kjøpe dette? evt hvilken type? noen som har erfaring med ergobaby?

Hadde Ergobaby original til første barnet. Brukte den masse og var veldig fornøyd :)

Til nummer 2 brukte jeg mest sjal og litt selen til Angelpack. Brukte så meitai når han ble for stor for Angelpack.

Til denne babyen har jeg sjal og Angelpack. Satser på å kjøpe en bæretube til bruk på sykehuset i tillegg :)

Jeg har beco Butterfly og er veldig fornøyd :) bæresele er genialt!!

Jeg har brukt moby wrap sjal og manduca bæresele. Har solgt manducaen og kommer til å kjøpe ergobaby. Manduca er bra, men du kan ikke ha barnet forovervendt, og det er litt kjedelig etterhvert :)

Har du orginal eller 360? vet du hva som er forskjellen?

360 har borrelås på magebeltet og tykkere stoff i selve panelet på selen. Original har klips på magebeltet. Anbefaler deg å dra innom en butikk som har begge for å se hvilken som passer deg best :)

Jeg har Ergobaby Classic og er veldig fornøyd med den :)

For de av dere som bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg å stikke innom butikken Bæreglede. De har forskjellige bæreseler og sjal og hjelper til med å finne den som passer akkurat deg og ditt behov :)

Jeg har funnet erbobaby ubrukt på finn til 650 Kr med spebarnsinnlegg jeg vurderer å kjøpe og må være rask. Trur ikke jeg rekker å stikke innom en butikk. Viktigste for meg er at den gir god støtte og avlasting for rygg og skuldre da jeg sliter med det,

Jeg har funnet erbobaby ubrukt på finn til 650 Kr med spebarnsinnlegg jeg vurderer å kjøpe og må være rask. Trur ikke jeg rekker å stikke innom en butikk. Viktigste for meg er at den gir god støtte og avlasting for rygg og skuldre da jeg sliter med det,

Har hørt om flere som ikke synes 360 gir nok avlastning fordi det er vanskelig å stramme magebeltet nok på grunn av borrelåsen...

Men for 650kr bør det ikke være så vanskelig å selge den igjen for samme pris hvis den ikke skulle passe deg :)

Har en Manduca fra første barn, gleder meg til å kunne ta den i bruk igjen :) Veldig god å ha på.

Min erfaring er at sjal er det aller beste i begynnelsen. Det sitter tett og barnet har det lunt og godt:-) det finnes mange varianter, selv hadde jeg moby wrap forrige gang, men kommer til å kjøpe caboo sitt denne gangen ☺️

Har hørt om flere som ikke synes 360 gir nok avlastning fordi det er vanskelig å stramme magebeltet nok på grunn av borrelåsen...

Men for 650kr bør det ikke være så vanskelig å selge den igjen for samme pris hvis den ikke skulle passe deg :)

360 krever en spesiell teknikk for å få strammet godt nok ☺️

Jeg synes meitai med sjalstropper er det letteste å bruke for god avlastning på skuldre.

Back
Topp