Bæresele?

Har to bæresjal i langt, elastisk stoff ca 0,5x5 m.

Har sydd det ene selv, det andre vet jeg ikke hva heter ...

Og en baby bjørn bæresele.
 
Ergobaby er en veldig bra sele :) har hørt mye bra om manduka og :)

Selv har eg en ergobaby orginal og en tula :) men ønsker meg en meitai :) så tenkte å bestille en fidella flytai fra eddabedda.com :)
 
Sjal,eller ergobaby :)
 
Har manduca fra sist, fornøyd med den:) synes ergobaby ser god ut også. Og kjøpt elastisk bæresjal. Hadde et med snupps og men mistet det.
 
Har halvelastisk sjal som skal brukes det første halvåret ca, og så patapum toddler etter det. Den ligner på ergobaby, men kommer i baby pg toddlerutgave istede for med innlegg. Veldig fornøyd med det til mini, savnet bare den lille lommen på selen som bla ergobaby har.
 
Har ergobaby fra forrige gang og har vært veldig fornøyd med den så bruker den igjen :) har også meitai sjal som blir brukt i begynnelsen. Vurderer en bæretube også. Meitai hadde jeg sist men den solgte jeg når hun var stor nok til å bruke ergobabyen uten spedbarnsinlegget og det kjenner jeg at jeg angrer litt på nå!
 
Prøver ergobaby 360' drnne gangen - hadde en gammel babybjörn sist som ikke var så behagelig for meg, men junior elsket og sove i den.
 
Jeg hadde ergobaby og Stokke sist, hater begge to. Eneste jeg likte var det elastiske sjalet.

Går for en Caboo denne gangen og elastisk sjal.
 
Har Angelpack og Manduca. Hadde en Moby wrap, men den solgte jeg. Men kunne godt tenkt meg å prøve sjal igjen, men helst et i fast stoff.
 
Har elastisk sjal, 2 MeiTai og skal kjøpe en ergobaby eller en manduca tenker jeg :)
 
Back
Topp