Bæresele

Ullvott

Elsker forumet
Noen av dere som har eller skal ha bæresele til babyen? Har så lyst til å få til bæring denne gangen. Nr.1 trivdes ikke i sela, så da solgte vi den. Men jeg tenkte Kanksje å få låne meg en av noen så jeg får prøvd ut. Hadde vært så kjekt å kunne bære når jeg leverer i barnehage. Slipper å drasse på vogn + større sjanse for at minsten går selv og ikke vil sitte i "sin vogn" som den ennå betegnes som ...

Har både en Caboo Carrier Close (husker ikke helt om det var det den het) og en Ergobaby 360 fra sist. Den første er en blanding av sjal og slynge og funker best i begynnelsen, var aldri helt fan, fikk litt vondt i ryggen av den. Likte Ergobabyen bedre, og tenkte å bruke den :-) Da får jeg hendene fri til å styre litt i huset hvis denne babyen er like "klengete" dvs glad i kroppskontakt som forrige var ;-)

Bæretøy er gull verdt, har kjøpt en meitay med sjalstropper selv som jeg gleder meg til å prøve når værste melkesprengen har gitt seg ;) hadde babybjørn til de to eldste, syntes ikke den var god å bære i + at babyen ikke satt noe godt. Anbefaler deg norsk bæregruppe på fb, der er det mye info om bæring :)

Vi har kjøpt ergobaby 360 m/spedbarnsinnlegg + at jeg har bæresjal fra storesøster som jeg tenkte å bruke helt i starten. Da får jeg bebbis heeeelt tett inntil meg :) Sååå kos :Heartred

Har både en Caboo Carrier Close (husker ikke helt om det var det den het) og en Ergobaby 360 fra sist. Den første er en blanding av sjal og slynge og funker best i begynnelsen, var aldri helt fan, fikk litt vondt i ryggen av den. Likte Ergobabyen bedre, og tenkte å bruke den :) Da får jeg hendene fri til å styre litt i huset hvis denne babyen er like "klengete" dvs glad i kroppskontakt som forrige var ;-)
Er disse to jeg også har :) gleder meg til å prøve!

Har bæresele fra Baby Bjørn. Hadde ikke klart meg uten :) Gull verdt for oss hvert fall som er mye på tur i ulent terreng :)

Bar de andre to i forskjellige ergonomisk riktige bæretøy som elastisk sjal, meitai, meitai med sjalstropper og Ergo.
Og kommer til å gjøre det med snuppa her også!

Ser på den ergobaby 360.. Den virker genial:) Eller den nyeste til babybjørn. Men tror jeg vil låne en først, så jeg får se om babyen trives. Hadde vært så kjekt om det funker!!!

Har en ergobaby som er brukt til forrige, håper baby trives i den bedre enn forrige gjorde som baby :)

Har et sjal jeg har fått låne. Blir jeg fornøyd med det tenker jeg å kjøpe et eget :) babybjørn ønsker jeg meg til sommeren til å ha på tur :)

Har selv gått til innkjøp av en ergobaby 360, hadde en venninne som er plaget med ryggen og derfor ikke greide å bruke babybjørn så derfor valgte jeg ergo:)

Jeg har et bæresjal som jeg håper å få brukt!! :-) har sitti på YouTube og sett på ulike måter å knyte det på!! ;-) blir spennende å se om jeg får det til :-D

Kjøpte meg en babasling til første tiden. Vurderte også bæresjal, men det var vell frykten for og ikke få til knytingen som gjorde at den tanken forsvant :p
Tenkte kanskje å kjøpe ergobaby etterhvert som behovet melder seg :-)

Back
Topp