Bæresele

I & T

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Har dåke begynt å tenke på d? Jeg har den enkleste babybjørn fra første, så jeg må ha ny! Vurderer ergobaby el den nyeste t bb... Noen m erfaringer? Tenker d e greit å prøve de på før magen blir for stor...

Veldig glad i manduca :) Har den til gutten som er to og veldig fornøyd, bruker den fortsatt. Tenker å kjøpe sjal eller caboo til nyfødt-tiden nå :)

Kunne tenke meg og prøve sy maitai soden jeg har fått meg symaskin :-)

Har brukt manducaen masse! Men poden var vel nærmere året før den ble tatt aktivt i bruk. Ble sist brukt i sommer på fjelltur (han ble 4 år nå i høst).

Før dette brukte jeg elastisk sjal og en goklompen meitai med sjalstropper.

Tror BabyBjørn har fått på plass ergonomiske riktige bæresæler nå, men må innrømme at jeg får litt noia med en gang jeg hører BabyBjørn bæresele...
Er heller ikke stor fan av at små babyer blir bært på magen med deres rygg mot bærers bryst..

Har brukt manducaen masse! Men poden var vel nærmere året før den ble tatt aktivt i bruk. Ble sist brukt i sommer på fjelltur (han ble 4 år nå i høst).

Før dette brukte jeg elastisk sjal og en goklompen meitai med sjalstropper.

Tror BabyBjørn har fått på plass ergonomiske riktige bæresæler nå, men må innrømme at jeg får litt noia med en gang jeg hører BabyBjørn bæresele...
Er heller ikke stor fan av at små babyer blir bært på magen med deres rygg mot bærers bryst..

Signeres :) Liker ikke fremovervendte seler, barna kan jo fint bæres på hoften eller etterhvert på ryggen og få med seg masse og allikevel både kunne sitte ergonomisk og få mulighet til skjerming :)

Her har jeg lyst på caboo til starten og Manduca etterhvert, håper virkelig det fungerer for oss :)

Har ergobaby driver å bærer på snuppa på 9 mnd i den ;) veldig lett og og utrolig bra siden jeg nesten ikke kjenner at jeg bærer henne :P så bruker nok den på baby også når han kommer må bare kjøpe nyfødt innlegg til den :D

Har ergobaby driver å bærer på snuppa på 9 mnd i den ;) veldig lett og og utrolig bra siden jeg nesten ikke kjenner at jeg bærer henne :P så bruker nok den på baby også når han kommer må bare kjøpe nyfødt innlegg til den :D
Jeg har hørt mye fint om den:). Tenker jeg også skal kjøpe den, har babybjørn fra lille gutt, men de sier den ikke er bra for hoftene dems..

For meg står d mellom den og nyeste til bb... Kan virke som om d er ergobaby jeg bør gå for...

Back
Topp