Bæresele

Karosunni

Betatt av forumet
Hei. Har kjøpt en Ergo baby bæresele. . Minis sover kjempe fint oppi der, i nyfødt innlegg. Han er nå 4 uker gammel. Men et problem: han henger sånn med hode inntil meg og blir skikkelig varm og svett. Ser ikke ut til å plage ham..men tar gjerne imot tips..kan jo hende jeg har installert noe feil..

ed566647dc646d76624b83e4996016d8

Ikke så lett å ta bilde ..men her er hodet helt nedgravd. . Var innom helsestasjonen å veide i går. Og de mente han sier ifra eller mest sansynlig snur hodet hvis det er ubehag. Men at man ikke skal gå flere timer når de er som han, 4 uker.

Det ser ut som han sitter fint, men det er ofte et problem at det blir litt klamt og svett med spedbarnsinnlegget. Et bæresjal hadde ikke vært like varmt, du kan jo se om du finner et billig elastisk brukt på finn? Ellers anbefaler jeg caboo på det sterkeste!

Jeg bærer mye i elastisk sjal og caboo close, min 3 mnd gamle gutt ligger helst slik, vil ha nesa mot brystet mitt. Snur jeg hodet hans blir han urolig og snur seg tilbake slik som din ligger. Jeg har bært han mye og lenge- opp til 3 t sammenhengende, og han storkoser seg- de gir nok utrykk for det om de ikke har det bra :)

Har testet selen mer og han trives nok veldig godt oppi der.
Er jo varmt inntil uansett. .men ikke like tett med sjal som med spedbarnsinnlegget. Sjal på finn er også en god idé :)
Takk for innspill!

Back
Topp