Bæresele

Mammago

Flørter med forumet
Hei, tenkte å kjøpe bæresele men usikker på ergo eller baby bjørn. Kan du bruke disse fra de er nyfødt og hvor lenge? Vil ha en som du kan bruke at han kan sitte foran og bak. Erfaring ?

Ergobaby er mye bedre for både mor og barn da denne er ergonimisk riktig, i motsetning til babybjørn (selv om de påstår at den nye er ergonimisk korrekt er den ikke like bra). Ville også unngåttStokke pga giftstoffer i selen.

Ergobaby og Manduca er trygge valg :) Selv er jeg ikke fan av å bære fremover da inntrykkene kan bli for mye og de ikke har mors/fars ansikt å trygge seg med. Men i såfall er Ergo 360 et godt valg.

Jeg foretrekker selv å bære med Manduca men Ergoen er bedre på mannen.

Kan anbefale ergobaby :-) veldig god å ha på :-)

Vi har ergobaby og jeg er utrolig fornøyd med den, har perfomance utgaven. Med spedbarnsinnlegg kan den brukes fra nyfødtstadiet (men obs på at det kan bli varmt dersom det er sommerbaby, da ville jeg kanskje begynt med et sjal mtp temperaturregulering). Ergobaby kan man bruke i mange år, kjenner flere som har bært barna sine opp mot treårs alder. Vil tro du finner informasjon i forhold til vektbegrensning på ergobaby sine hjemmesider.

Jeg anbefaler manduca. Det finnes mange type bæreseler! Babybjørn anbefaler jeg ikke, den er ikke ergonomisk for barnet og det er så mange seler som er bedre.

Av dei to må du velge ergobaby! Ergobaby 360 kan brukast begge vegar!

Jeg har ergobaby 360.. Brukt den fra nyfødt med innlegg, bruker den ennå. Gutten min er 14,5mnd.. :)

Back
Topp