Bæresele

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Tenkte å gå tur ut med frøkna i bæresele. Men aner ikke hva jeg skal kle på henne. Er 8-12 grader og sol ute. Hva ville dere kledd på?
 
Jeg har på tynt ullunfertøy og tykk bamsedress/nøstebarndressen. Og tykk lue+votter. Mikkel er god og varm/ men ikke for varm. Tar ikke turen ut med bæresele hvis det blåser, har ikke vindtett dress :/
 
Vi har en ikke for tykk PoP dress vi bruker. Men som over, ikke når det blåser:)
 
Vi bruker joha ull fleece dress m tilhørende votter, tøfler og balaklava lue;) men vi er og enig i at vind setter en stopper:)
 
480fbe117d706a9fa7f6ae473d5e9fc8


Har disse to dressene. Men er redd den grå blir for varm og lillelam dressen for kald. Tenkte med ulltøy under.
Hva tror dere? Er så vanskelig med påkledning!
 
Man skal helst ikke ha de fremover i selen delvis på grunn av ergonomsike grunner og fordi barnet da ikke kan skjermes for for mye inntrykk. Men selvfølgelig alt med måte.
 
Vet dere når de kan sitte fremover i bæresele?
Jeg har ham framover i selen inne når jeg rydder ol...ellers gidder han ikke sitte. Men ute føler jeg at siden turene er lengre og det er mange flere inntrykk, så skal han sitte innover litt til.
 
Har samme bæresele, men finner ikke ut hvor d står antall kg :/ Kunne du ha sjekket hva som står hos deg? :)

Står på eska eller bruksanvisningen ;) ligger i skapet på soverommet hvor lillemor sover og dørene knirker godt så kan evt sjekke i morra om du ikke finner ut av det ;)

Mulig du må kunne meg på det :p *ammetåke*
 
Står på eska eller bruksanvisningen ;) ligger i skapet på soverommet hvor lillemor sover og dørene knirker godt så kan evt sjekke i morra om du ikke finner ut av det ;)

Mulig du må kunne meg på det :p *ammetåke*

Hehe, kjenner til det ;-) skal sjekke om jeg finner bruksanvisninga :)
 
Hehe, kjenner til det ;-) skal sjekke om jeg finner bruksanvisninga :)

Var 6,4 kg.

Men jeg har spurt her på BV og fått beskjed at begge deler må være oppfylt, altså både vekt og alder...
 
Var 6,4 kg.

Men jeg har spurt her på BV og fått beskjed at begge deler må være oppfylt, altså både vekt og alder...
Har ikke det noe med om de kan holde hodet litt selv? Trodde det at de kunne sitte forover om de holdt hodet selv? eller kanskje jeg har misforstått? Min er over 6,4 kg så har lyst å prøve, han liker ikke å sitte innover.
 
Back
Topp