Bæresele

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Noen som har erfaring med Beco Butterfly? Positive og negative sider? Har sett på denne og ergobaby, liker godt at man kan feste ungen i becoen før man tar den på seg.

16.02.14 <3

Ikke vært borti. Hadde babybjørn og en til.. lurer på om det var ergo? Er det den man kan ha større barn i på ryggen også? Lurer på hvor den er forresten :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke hørt om.
Snuser på ergobaby selv. Skal iallefall ikke ha noe babybjørn, det er jeg ganske sikker på.

Termin 1.februar 2014

Jeg er kjempefornøyd med min beco. Brukte den mye til minsta frem til hun var 1,5. Kan fortsatt bruke den, men hun vil utforske verden på bakkeplan nå;)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har beco. Kjøpte den da sønnen min var 1,5 år og har brukt den til han var 3 (kan brukes til 4). På ryggen ja. Putter han oppi først og slenger han bakpå ;) skal bruke den på magen til babyen. Egen "spedbarnslomme" inni slik at den ikke blir for stor til babyen.

• Liker
Da tror jeg det blir beco, var så mange fine farger og mønstre å velge i :D

16.02.14 <3

Har både Beco gemini og butterfly 2. Butterfly en er den med lomma, genial for de som synes det er skummelt og få ungen bakpå ryggen. Jeg brukte den til snuppa ble 11 kg, etterpå synes jeg Ergoen var bedre for skuldrene mine. Den er mer vattert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Back
Topp