Bæresele

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Tenker litt på bæresele. Har fått en babybjørn classic, men etter å ha lest mye som ikke er så bra om denne, så står jeg når mellom ergobaby og stokke mycarrier. Mannen vil aller helst ha stokke sin.

Noen her som har erfaringer med de ulike?
Hva har dere, eventuelt hva skal dere kjøpe?

vi har tenkt å kjøpe ergobaby, tror jeg :) har lest så mye positivt om de :) men har ingen erfaringer med verken det ene eller det andre :)

Tenker litt på bæresele. Har fått en babybjørn classic, men etter å ha lest mye som ikke er så bra om denne, så står jeg når mellom ergobaby og stokke mycarrier. Mannen vil aller helst ha stokke sin.

Jeg har babybjørn og tenker at man bruker de ikke så mye, så ikke noe jeg vil bruke veldig mye penger på

Jeg har babybjørn og tenker at man bruker de ikke så mye, så ikke noe jeg vil bruke veldig mye penger på

Samme her, har en babybjørn, og kommer til å bruke den. Brukte den ikke så ofte med storebror, og det er ikke noe jeg vil bruke hver dag.

Jeg hadde Babyhawk Mei Tai. Brukte den ikke mye, men den var behagelig for både meg og lille :) Veldig pene er de også :)

Skal ha ergobaby, men kjøper etter babyen er født. Har lånt meg en manduca, får jeg bærebaby kjøper jeg da. Hadde aldri båret mitt barn i en baby bjørn av gammel type, på lik linje med at mine barn aldri vil bli satt i en gåstol.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Har ergobaby performance og den e fantastisk!!! Må nevnes at æ har baby bjørn miracle også(ligne på stokke sin) og den e ikke i nærheten så god..

<3 Isak født 2012 <3

Må nevnes at æ også har to bæresjal og mei tai pluss bæremeis. Bæremeisen e han for ung til enda, mn både mei taien og sjalan har bedre bærecomfort enn baby bjørn sela..

<3 Isak født 2012 <3

Har en beco butterfly, har ikke brukt den så mye, kjøpte den når minsten var 1,5 år å vi skulle til syden.. Men ble nesten ikke brukt.. Men gleder meg til å bruker den til bebien :)

Jeg har mei tai og er super fornøyd med den. Hadde babybjørn også, men fikk vondt i ryggen av den, så den er ute av hus.

Her har vi Babybjørn sin :) Kommer bare til å bruke den når jeg ikke orker å dra med noe vogn (korte turer i butikk osv). Vet det er mange som sier at den ikke er bra, men det er også mange som er fornøyd med den, og barna har ikke tatt skade av den :)

Sniker litt fra juni -12... av de du nevner, så ville jeg uten tvil gått for ergobaby. Jeg har manduca og concerti bæreseler og er veldig fornøyd med begge, men begynte ikke å bruke sele før lillemor var kanskje 5 mnd. Før det brukte jeg caboo close baby carrier. Det er et bæresjal som er ferdig knytt, så det er bare å tre den over hode og stramme. Genialt å ha under vogna eller i bilen, eller bare hjemme! Brukte den masse, både når hun ikke ville ligge i vogna, når vi ville gå tur uten vogn og på butikken/kjøpesenter. Den er også super på en baby som må bæres hjemme, så slipper det å bli så tungt for armene, og du får gjort litt husarbeid, om du ønsker det. Kjøpte også bæresjal, men det har blitt minimalt brukt pga. at det var litt stress å knyte ute blandt folk..

Vi har fått låne en stokke bæresele, i tillegg til at vi får en brukt babybjörn. Vi velger da og ikke bruke penger på en egen, før vi vet om det er noe vi kommer til å bruke mye eller ikke. Da baby utstyr ikke akkurat er det billigste og kjøpe :P

Back
Topp