Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra februar jeg!*Angels* skrev:
Er en aktiv bærer med min eldste gutt på straks 2 år.
Og kommer til å bære nurket i magen en del også!!
Vil ABSOLUTT IKKE anbefale verken baby bjørn eller stokke sine bæreseler...
Det beste er en skikkelig formsydd som feks beco eller manduca.
Elastisk sjal og Mei Tai er også gull verdt!
Kakken skrev:
Hihi:) Skjønner at det er flere bæreseler å sjekke ut:)Real skrev:
Det er ofte reklame på den Ergobaby på høyresiden her inne i alle fall :)
Håper du finner ut hva du vil ha. Skal ikke være lett med alle disse valgene. Hehe...
*3 skal bli 4* skrev:
Kakken skrev:
Hihi:) Skjønner at det er flere bæreseler å sjekke ut:)Real skrev:
Det er ofte reklame på den Ergobaby på høyresiden her inne i alle fall :)
Håper du finner ut hva du vil ha. Skal ikke være lett med alle disse valgene. Hehe...
Det somer med ergo er at de passer best for dem med høy rygg.
Å, bæring <3januar13 skrev:
All bæring er god bæring, men ikke all bæring er ergonomisk god bæring. Skjønner?
Det er alltid bra at babyen får nærkontakt og trygghet fra foreldrene, men det er mange måter å gjøre det på. Som andre her nevner finnes det mange ulike bæretøy og seler. Noen er slik og noen er sånn. Det viktigste uansett er at barnet skal ha bena godt spredt og knærne skal være høyere enn rumpa. I tillegg er det best for barnet å bli bært mage mot mage, eventuelt barnets mage mot voksens rygg. Barnet får da den naturlige c-formen på ryggen, i stedet for en unaturlig svai rygg.
Meitai, manduca, ergobaby, beco, ringslynge, elastisk sjal, vevd sjal, onbu... Utvalget er stort og kanskje noe forvirrende? Jeg bar førstemann mye, og kommer sikkert til å fortsette i samme spor med denne. Hvis noen har spørsmål så svarer jeg gjerne! Kanskje det er interesse for et litt oppklarende innlegg med informasjon om forskjellige bæreseler?