Bæresele

Tiemi

Flørter med forumet
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg bæresele, har sett på ergo baby men så hørte jeg om ei som var lav som syntes den ble for stor og klumpete. Er selv 165 høy. Ingen steder jeg får prøvd den her heller, så ble litt usikker. Skal dere ha bæresele/sjal og eventuelt hvilken og hvorfor? :) syntes dere det er en nødvendig ting å kjøpe inn?

Har Ergo baby til 1 åringen min. Kunne ikke vært den foruten. Den er kjempegod å bære i og ikke vond for ryggen. Jeg synes ikke den er for stor og klumpete i det hele tatt (er 163 høy), men stødig og med god passform. Har hatt både babybjørn og tricotti tidligere. Synes ikke de var gode i det hele tatt i forhold til Ergo`n. 
For meg har det vært et "must" med bæresele. Å bære babyen er veldig praktisk generelt, og kanskje spesielt siden min lille hadde kolikk, og nå har blitt litt av en mammadalt :-) Får jo gjort litt husarbeid og diverse med han på magen/ryggen :-)

momloveswill skrev:
Har Ergo baby til 1 åringen min. Kunne ikke vært den foruten. Den er kjempegod å bære i og ikke vond for ryggen. Jeg synes ikke den er for stor og klumpete i det hele tatt (er 163 høy), men stødig og med god passform. Har hatt både babybjørn og tricotti tidligere. Synes ikke de var gode i det hele tatt i forhold til Ergo`n. 
For meg har det vært et "must" med bæresele. Å bære babyen er veldig praktisk generelt, og kanskje spesielt siden min lille hadde kolikk, og nå har blitt litt av en mammadalt :-) Får jo gjort litt husarbeid og diverse med han på magen/ryggen :-)

Så bra :) Er tilbud nå til 699 kr på ergo baby options, den er vell lik den vanlige bortsett fra at man kan kjøpe tilbehør og forandre utseende såvidt jeg har skjønt, så kanskje jeg bestiller den :) det må da være et bra tilbud!

jeg har den dyreste babybjørn selen og er veldig fornøyd med den. men vi har bare brukt selen ved reiser, så det var ikke det første jeg ville kjøpt...

Kjøpte Babybjørn bæresele når me var i Sverige for 700 kr ca. på babyshop i Svinesund helt lik den som de har i Norge;) skal bruke den viss eg må ta med ungen på skulen, på shooping, ferie, tur eller lignende;) veldig greit!!

Har bestilt menduca sin. Babybjørn ville jeg aldri valgt siden omtrent alt av fagfolk fraråder bruk av den (ser jo ungene henger etter skrittet i den også). Menduca skal være mer ergometrisk riktig for barnet. Har fått anbefalt det av mange, da den skal være god for både barn og foreldre. Ser noen har sagt at det er negativt at ungen ikke kan bæres med ansiktet framover. Jeg har blitt fortalt av helsepersonell at små barn ikke skal bæres framover, da de er avhegige av å se foreldrene og kunne skjerme seg - om ikke får de for mye sanseinntrykk og klarer ikke se hvordan foreldrene reagerer på ting.

Vi har babybjørn sin. Har brukt den kjempemasse da storesøster var mindre :) Veldig kjekk å ha!

Jeg kjøpte inn manduca til førstemann og er veldig fonøyd. Den var på min måha liste :-)

Vi skal kjøpe ergobaby original. Babybjørn og Stokke sin kommer aldri inn i mitt hus! Stakkars babyer som henger i de greiene... Tenker å ta en tur til Sverige litt nærmerere termin og kjøpe den, er det eneste vi mangler til babyen.

Vi skal kjøpe ergobaby original. Babybjørn og Stokke sin kommer aldri inn i mitt hus! Stakkars babyer som henger i de greiene... Tenker å ta en tur til Sverige litt nærmerere termin og kjøpe den, er det eneste vi mangler til babyen.

Back
Topp