Bæresele

Vet mange brukte den sist jeg fikk baby og var fornøyd. Selv har jeg 2 BabyBjørn jeg er veldig godt fornøyd med. :)

Jeg har tenkt på enten Manduca eller Moby Wrap.
Har ikke erfaring med noen av de, men har hørt mye bra :)

Jeg har Cybex sin bæresele, der babyen ligger nede som jeg bruker i starten, og så bruker jeg nok meitai etterhvert...
Elsker meitaien min!!!!

Jeg har ergoselen etter snuppa. Har og infant innlegg som kan brukes når baby er liten. Om du skal kjøpe deg en sele så pass på at du kjøper en som gir god støtte ut til knebøyen til baby for ellers henger den bare etter bekkenet og det gir feil belastning på kroppen til den lille.

Dere som har barn fra før, brukte dere bæreselen mye? Klarer ikke helt å se for meg hvilke situasjoner den skulle blitt brukt, mulig jeg har dårlig fantasi, hehe..

carrie skrev:
Dere som har barn fra før, brukte dere bæreselen mye? Klarer ikke helt å se for meg hvilke situasjoner den skulle blitt brukt, mulig jeg har dårlig fantasi, hehe..

Jeg hadde ikke til førstemann, hadde rett og slett ikke behov for det. Men jeg kommer til å kjøpe til nr 2. Når man må fly etter en 3 åring i tillegg til babyen ser jeg for meg den blir veldig hendig.
Noen babyer vil jo bæres hele tiden, og da er det utmerket siden du får hendene frie og kan gjøre husarbeid imens.
Hvis man også skal på tur der man ikke kan ha vogn(skogssti) eller skal inn på butikken/kjøpesenter i full fart og ikke vil dra med vogna er den nok kjempegrei.

Men aner virkelig ikke hva jeg skal velge..! *hjelp*

Back
Topp