Bæresele

Mei tai, manduca, bæresjal. Ikke baby bjørn! I baby bjørn virker babyen mye tyngre enn om du bærer i ergonomisk bæretøy (mei tai, manduca, bæresjal ol.) Disse kan også brukes i flere år. Her er mei tai fars favoritt, mens jeg liker best sjal.

Vesla mi og jeg vil anbefalle ergobaby. Jeg synest den er veldig behagelig å ha på og vesla liker godt å sitte i den. Og den er enkel å få på. Ikke noe dill dall. Bare to spenner og så er den på.

Vi har også ergobaby og er storfornøyde! For nyfødte anbefaler jeg bæresjal:)

Vi har manduca og anbefaler denne varmt... 
Lett å bruke, mulig å bære på rygg, hofte og mage - og er ergonomisk riktig for barnet som blir bært...
I tillegg så fordeler den vekta veldig godt, slik at det godt går an å bære en 4 åring i den (har prøvd)... Og liker spesielt godt at skulderstroppene kan krysses, for økt vektfordeling :)

jeg er veldig fornøyd med maducaen, mannen bar tom treåringen i den ifjor sommer da var hun 13 kg.men jeg vet flere som ikke får den til å passe helt, spesielt de som er lave så har en muligheten til å prøve litt forskjellige ville jeg ha gjort det

Har bært jenta mi i bæreslynge når hun var bittelita, veldig fornøyd med den, men nå som hun er større foretrekker jeg andre bæremåter.

Har brukt mei tai en del (lånt av ei venninne), veldig god å bære i, men ikke så praktisk og ta på seg. Lange reimer som henger ned på bakken. Greit så lenge man er på et tørt og rent sted;-) Men liker variasjonsmulighetene den har!

Etter grundig research for et alternativ ble det Beco Butterfly 2. Var veldig i tvil om jeg skulle velge den, Ergo eller Manduca. Men liker den for den er enkel og ta på og lett å få jenta på ryggen.

Meitai og manduca anbefaler jeg. Både jeg og mannen syns de er behagelige å bære i, og gutten stortrives i begge:-):-)

Vi har Manduca og ErgoBaby, kjempe fornøyd :) Ikke BabyBjørn!!! Hadde den også, men grusom.. Noe HELT annet da vi kjøpte de andre. 

Jeg bærer 1 åringen og mannen 3 åringen når vi er på lange skogturer!

Back
Topp