Bæresele

lollo83

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hva bruker dere til å bære de små i? Jeg trenger tips og innspill til hva vi skal kjøpe.

Har fått låne en babybjørn av en venninne, men det er faktisk altfor liten plass til lille i den nå. I går var vi på fjelltur med den, og da ble magen hennes så presset på (pga liten plass) at hun kastet opp på vei ned... (tror det var pga den, men er ikke helt sikker. Hun var ikke dårlig før vi dro og ikke dårlig etter at jeg tok henne utav selen og bærte henne i armene ned fra fjellet).

Er det noen som har noen tips? Jeg har lurt litt på mei tai, men er ikke helt sikker....

bærer i mei tai her! Ikke vært på noe lengre tur ennå,  men syns den er kjempebehagelig å bære med. Minsten trives også veldig godt i den.Han sovner ofte der også :)
Har babyhawk meitai

Babybjørn skal man bare styre helt unna. :)

Jeg har Beco Butterfly. Er fornøyd med den. Har hittil kun bært på magen da, men når vi skal begynne å gå turer ute så blir jeg nok å ha han på ryggen. :)

Jeg er veldig fornøyd med min meitai, men den kan være vanskelig å knyte på! Har hørt mye bra om erco og manduca :)

Har også beco butterfly, KJEMPE fornøyd!! :-):-):-) kan brukes både på magen og ryggen. Behagelig og bære i og jenta mi elsker og sitte i den :-)

Har også BabyBjørn, men bruker den ikke mye. Tror nok jeg kan telle på to hender hvor mange ganger. JEG vil ikke ha sjal eller noe av den slag.. så jeg har sett på Ergo Baby Bæresele. Den kan du bruke på mage, ryggen og på hoften.
Og kan brukes til de er 3-4år.

Vi har Manduca. Minsten elsker å være oppi der! Får ham også til å sove oppi der når intet annet hjelper..

Jeg har ergo bæresele, og er veldig fornøyd :) Jeg liker ikke å bære i sjal o.l derfor valgte jeg det :)

Vi har Manduca og er kjempefornøyd med den :)
Lillemann elsker å sitte i den, den er enkel å ta av og på også :)

*Annie86* skrev:
Jeg er veldig fornøyd med min meitai, men den kan være vanskelig å knyte på! Har hørt mye bra om erco og manduca :)

Lurte på om jeg skulle teste din når vi kommer innom i morgen ;)

Tusen takk for innspill fra dere andre! Skal sjekke ut ergo, manduca og beco butterfly. Hadde egentlig vært greit med noe man slipper å knyte, men får prøve de forskjellige dere har anbefalt og se hva vi ender opp med. Mei taien kan jeg jo sy selv, så det er jo litt kjekt ;)

Kjøpte forresten Becoen på Ebay. Utrooolig mye billigere. ;)

Tror vi har bestemt oss for manduca :) Letet etter den på ebay, men finnes jo ingen der. Så da blir det å lete etter brukt eller kjøpe ny. Fant de til rett under tusenlappen på nettet, men husker ikke hvor... hehe... gullfiskhukommelse for tiden. ;)

ruth_85 skrev:
Jeg har en meitai til salgs hvis du er interessert :)

Ellers takk, men vil ha en med seler som jeg ikke trenger å knyte. ;)

Back
Topp