Bæresele

cao

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med  manduca i forhold til babybjørn bæresele?
Vuderer å selge min babybjørn active og kjøpe  manduca istedet

vi har manduca og vi elsker den og lillemor elsker den [:D] den beste bæreselen vi har prøvd iallefall [:)]

Elsker Manducaen vår!! [:D]

Har av diverse grunner aldri prøvd BabyBjørn - men er strålende fornøyd med Manducaen! Både mannen og jeg syns den er god å bære i - og mini elsker det.

kjøp manduca! Den er myyye bedre å bære i, den er bedre å sitte i for barnet, du kan bære på rygg og mage (og hofte, men det får ikke jeg til..), og den kan brukes til barnet er 20 kilo [:)]

Enkelt: Babybjørn er ikke bra for barnet, Manduca er ergonomisk korrekt på alle måter. [;)]

Jeg prøvde babybjørn, men da dingla bena til babyen ned på låra mine. Så det ble jo umulig å gå!!
Så takke meg til manducaen min. Der sitter babyen med bena rundt livet mitt, og det er MYE lettere å bevege seg!

ORIGINAL: sogn78

Har manduca, men får veldig vondt i ryggen av den!!! Har prøvd å stille den inn etter alle kunstens reglar, men får fortsatt vondt.

Bærer du på ryggen eller magen? krysser du stroppene hvis du bærer på magen? Det utgjorde en stor forskjell for meg..

ORIGINAL: cao

Noen som har erfaring med  manduca i forhold til babybjørn bæresele?
Vuderer å selge min babybjørn active og kjøpe  manduca istedet

Jeg gjorde det nettopp, og jeg kan ikke få sagt høyt nok hvor glad jeg er for det!![:)][:)] de siste 4 mnd har jeg ikke kunne hatt lillemor på snart 1 år i BB, for hun ble aaaltfor tung og det var ubehagelig både for henne og meg. I Manducaen sitter hun som en prinsesse både når jeg bærer henne på magen og på ryggen, og storkoser seg[:)] for min del er det også mye lettere, for beina hennes dingler ikke i veien for mine, og det er lettere å bevege seg. Jeg får heller ikke vondt i skuldrene/nakken etter bare noen få minutter med bæring, sånn som jeg gjorde i BB. Det beste med Manducaen, er jo at den er ergonomisk riktig både for Vilde og meg sånn at ingen av oss tar skade av bæringa[:)][:)]

ORIGINAL: dumidalia

ORIGINAL: sogn78

Har manduca, men får veldig vondt i ryggen av den!!! Har prøvd å stille den inn etter alle kunstens reglar, men får fortsatt vondt.

Bærer du på ryggen eller magen? krysser du stroppene hvis du bærer på magen? Det utgjorde en stor forskjell for meg..

Bærer på magen ja, takk for tipset, det må eg prøva!!![:D][:D]

Back
Topp