bæresele

tosmå*

Glad i forumet
noen som har peiling her kanskje[8D]

Manduca eller babyhawk bæresele? Hvilken er best?

Babyhawk er ikke en bæresele som en Manduca da, en manduca er jo formsydd, med spenner som skal spennes og reguleres, mens en babyhawk er en meitai, hvor man har stropper som knytes.

Jeg har en babyhawk som jeg er kjempefornøyd med - den er vakker, og den er behagelig. Jeg er jo av en litt stor størrelse, så hadde jeg visst det da hadde jeg nok kjøpt en med lengre stropper, for standardstroppene er littegranne korte for tykke meg, sånn at jeg ikke kan knytte alle måter jeg skulle ønske, men jeg klarer meg helt fint (og så har jeg andre mt'er som jeg kan knytte med i stedet om jeg ønsker å variere mer. Har hørt av andre som har erfaring med manduca at det er mindre fleksibelt, og at det er en del justeringer som skal til før man finner riktige innstillinger. Om man er alene om å bære er det greit, men om man er to som bytter på så må alle justeringer gjøres hver gang man bytter. Med meitai er det enkelt å knyte, og man knyter slik det passer seg uten noen ekstrajusteringer

HER er forresten mine babyhawker  (en baby- og en toddler-)

Jeg har manduca og elsker den. Bruker den ikke så mye nå for lillemor vil gjerne gå selv, men den er veldig god å bære i. Jeg likte at det bare er å klipse den på istedet for å knyte for jeg så for meg at det ble bare knot, men jeg brukte sjal til lillemor da hun var mindre og det var sjeldent noe problem å knyte det[8D] Sikkert bare en vanesak altså. Kan du ikke få prøvd begge med ungen oppi slik at du kjenner hva som passer best for deg?

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=461 her er babyhawk bæresele også[;)].  Har bæresjal men syns det er litt pes med knyttingen, hadde vært greit med noe enklere når vi skal ut å reise. Så står det mellom disse da, manduca eller babyhawk.

Har ikke sjans t å prøve de ut for de selges ikke her[&o], må kjøpe de på nett..

Jeg har reist med Manduca. Synes den fungerer veldig fint på reise. Hvis man skal bære på magen med den synes jeg det er best med stroppene krysst bak. Ellers er den ypperlig til ryggbæring. Sørlig når man har en klomp på 14 kg!

ORIGINAL: lille*frø

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=461 her er babyhawk bæresele også[;)].  Har bæresjal men syns det er litt pes med knyttingen, hadde vært greit med noe enklere når vi skal ut å reise. Så står det mellom disse da, manduca eller babyhawk.

Har ikke sjans t å prøve de ut for de selges ikke her[&o], må kjøpe de på nett..

ops, der ser du - jeg kan ikke så mye om dette jeg gitt... det er ingen som selger noe her heller nemlig. Nåja, kommentarene mine om manduca gjelder vel generelt om formsydde da - det er det jeg har fanget opp som negativt om dem i forhold til meitaier.. men det er mange som snakker varmt om det også. Forskjellen på de to aner jeg ikke noe om - er du på tett inntil eller? Der er det jo mange eksperter på området

Vi har manduca!! Er bare så synd at vi ikke kjøpte den tidligere!!! Er kjempefornøyd med den!

Back
Topp