Bæresele til pappa

Liali

Blir kjent med forumet
Hva tenker dere er best av manduca eller ergobaby?? Står mellom de to, jeg er fornøyd bruker av begge, men hva er best å bruke for mannen? Han er jo også en del høyere og kraftigere over skuldrene enn meg.

Hva tenker dere er best av manduca eller ergobaby?? Står mellom de to, jeg er fornøyd bruker av begge, men hva er best å bruke for mannen? Han er jo også en del høyere og kraftigere over skuldrene enn meg.

Her har vi ergobaby og babybjørn ONE, mannen syns ergobabyen blir for liten og bruker derfor babybjørn... Den sitter mye bedre på han ;)

Baby bjørn til far her i huset ergonom passer han ikke til lol

Babybjørn blir nok ikke aktuelt her, har lest så mye negativt om de..

Husk at det gjelder de originale modellene da... De er ikke ergonomiske.

ImageUploadedByBV Forum1457691914.161598.jpg

Mens de nye, som feks ONE, kommer fodt ut på tester og er utformet veldig likt som ergobaby... Den har samme benstilling for barnet. Forskjellen er at nyfødtinnlegg ikke trengs og at den er noe større.

ImageUploadedByBV Forum1457691967.835623.jpg

Ergobaby 360 funker best for oss begge her. Vi er normalt bygget og slanke begge to. :)

Her bruker begge ergobaby orginal men den sitter best på pappaen :) noen andre jeg kjenner har manduca og er veldig fornøyd både mor og far!
Tenker det kommer litt ann på fasongen til far! Stor, liten? Smal eller bred over skuldrene? Osv!

Mannen her bar også i sjalet her, men foretrakk ergobabyen. :)

Vi har Ergobaby 360, og den er mye brukt av mannen :)

Her bruker begge ergobaby, men den er litt liten til mannen egentlig men han bruker den så lite at han får ikke sin egen:p

Manduca bruker vi begge. Men har ikke prøvd andre til mannen.

Husk at det gjelder de originale modellene da... De er ikke ergonomiske.

Vis vedlegget 165932

Mens de nye, som feks ONE, kommer fodt ut på tester og er utformet veldig likt som ergobaby... Den har samme benstilling for barnet. Forskjellen er at nyfødtinnlegg ikke trengs og at den er noe større.

Vis vedlegget 165933
Selv om de nye bb modellene er bedre enn den orginale er de fortsatt ikke ergonomiske. Benstillingen er ikke helt optimal og de blir alt for rette i ryggen. Ryggen skal ha en såkalt c-kurve. Noe man ikke får til i bb. Når de er sagt er det ikke skadelig for barn med friske hofter å bli båret i bb og mange er fornøyde og syns selen er komfertabel. Har man barm med hd derimot er ikke bb ett godt valg:)

Begge er fornøyd med mandica her i huset

Mannen min er veldig fornøyd med manduca. :) Den er litt for stor for meg, så jeg tenker at den passer veldig fint til de som er litt høyere og kraftigere over skuldrene.

Back
Topp