Bæresele/sjal

Vi har Ergobaby 360, men har bare brukt den én gang. Jeg er kjempelav, 155cm, og jeg ser ikke en dritt når baby er oppi der med nyfødtinnlegget, i tillegg er selen veldig stor og klumper på meg. Heldigvis er typen 191cm, og jeg tenker selen passer bedre til han som har litt mer kropp.

Vi har Ergobaby original, veldig fornøyd med den :)

Har ergobaby orginal og er veldig fornøyd. Er 165 og normalt tynn. En venninne er 157 og for ho er ergobabyen for stor. Den er strammet maks inn i selene og på ryggen. Hvis jeg skulle kjøpt på nytt tror jeg vi hadde godt for manduca. Siden det går an å krysse selene på ryggen. Men er som sagt fornøyd med ergobaby.

Vi bruker Baby Bjørn. (Start kritikk.)

Veldig fornøyd med den, for da kan jeg ta henne ut og i selen uten å måtte ta av meg jakka.

Jeg har ergobaby orginal og er 157, veldig fornøyd med den. Så har elastisk og vevd sjal som jeg er veldig fornøyd med. Akkurat nå bruker jeg helst sjal da det ble litt mye med nyfødt innlegget men han sitter ikke like godt med bare puta i ergoen. Men ellers så syntes jeg ergoen er genial når jeg bare skal hive på meg noe i full fart.

Vi bruker Baby Bjørn. (Start kritikk.)

Veldig fornøyd med den, for da kan jeg ta henne ut og i selen uten å måtte ta av meg jakka.

Uten å måtte ta av deg jakken? Må man ta av seg jakken når man bruker andre seler?

Har manduca. Veldig fornøyd med den. Passer godt både til meg og mannen, og det beste av alt for oss; jenta vår kunne sitte i den uten å måtte ha på seg puten hun brukte da hun ble behandlet for hofteleddsdysplasi :)

Vil anbefale tula! Den e kjempegod å bære i! Eller mei tai :) av sjal finnes det veldig mange typer! Vil anbefale deg å sjekke ut norsk bæregruppe på fb om du har mulighet :)

Vi elsker vår Angelpack. Pappaen, babyen og jeg. God sele til de minste. Etter 1,5 år vil jeg nok vurdere noe annet.

Har moby wrap og elsket å bære i det da tuppa var baby, bar hele tiden da hun hatet å ligge I vogn. Gikk over til ergobaby da hun ble større.

Vi har Angelpack. Utrolig fornøyd med den! De som jobber på Bæreglede her i Oslo anbefalte den fremfor Ergobaby. Prøvde aldri sistnevnte, men Angelpack sitter som et skudd, og er superenkel å bruke

Jeg har bb-slen sjal, liker det kjempe godt :)

vi er veldig frnøyd med ergobaby 360 brukt den siden hun var nyfødt har også et sjal moby wrap funker greit men liker selen bedre :P

Uten å måtte ta av deg jakken? Må man ta av seg jakken når man bruker andre seler?

Med ergobaby 360 så måtte jeg d. Har på selen under jakken, og når man skal ta ungen ut av selen så må jakken av for å løsne klipsen bak nakken og for å flytte på skulderbåndet.

Back
Topp