Bæresele/sjal

løvetann80

Forelsket i forumet
Jeg må kjøpe noe til å bære babyen i.
Hva har dere, og hva er best?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg har en Mei tai. Det er nok ikke den beste om man skal bære mye - da er vel en ergobaby eller en manduca bra å investere i - men min er lett å få på seg og ikke så dyr, så ok til mitt bruk..
 
Jeg kjøpte en ubrukt moby wrap med en venninne. Min eneste erfaring med bæring. Men får det ikke helt til enda, bare testa såvidt!

fra mobilen
 
Jeg har kjøpt et elastisk bæresjal denne gangen, har ikke brukt det så mye enda, men det lille jeg har prøvd det, virker det veldig behagelig å ha på. Jeg ser for meg at det blir mye brukt på turer til våren:)
 
Jeg har manduca, men har ikke brukt den til nyfødt, bare når barnet har vært stor nok til å holde hodet sitt selv.. Den er genial. Er ikke vondt å bære. Og varer lenge.

Har også Moby Wrap. Ble såvidt brukt til førstemann, men er allerede blitt mer brukt til lillesøster da hun ikke er like glad i å ligge aleine ;) får støvsugd og vasket og sånn med hun sovende på magen :) Men er litt mer anstrengende å bære med denne enn manducaen..
 
Da har jeg kjøpt en ergobaby med nyfødtinnlegg. Testa d såvidt i sted. Litt tidlig å si om det er suksess :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Vi har en angelpack etter storebror (som nå er 2,5 år og fortsatt kan bruke den - da sitter han på ryggen vår). Jeg var ikke klar over at den også kunne brukes på nyfødt, for vi fikk ikke den før han ble 1 år. Men så leste jeg det på nettet, og testet. Genialt! Trenger ikke noe innlegg heller, bare å klipse den på. Digg! Vurderte elastisk sjal men da gidder jeg ikke det. Har "vanlig" sjal frA før så jeg tenker vi bruker det om noen mnd hvis vi skal gå lengre turer.
 
Jeg har en bæresele etter eldstemann, det er en babybjørn sele Den liker jeg ikke da den gnager fælt på skuldrene.
Nå har jeg kjøpt bæresjal (bb-slen) og er veldig fornøyd med det ;)
Kunne ikke ha mei-tai o.l enda pga vekten til lillegull. Det var kun sjalet som kunne brukes fra 2kg og oppover, de andre starter på 3-3,5.
 
Back
Topp