Jupp, enda en tråd om den berømte bæreselen;p
Hvilken anbefaler DU til nyfødte?
Hvilken anbefaler DU til nyfødte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil så absolutt ha noe som er ergonomisk for han!Personlig foretrekker jeg elastisk sjal.
Men velg gjerne en sele. Bare for all del ikke disse babybjørn og tilsvanrende hvor ungen henger og dingler etter skrittet. Noe som er godt for både voksen og baby, velg en ergnomisk sele. Støtte fra kne til kne, knærene høyere enn baken. Så slipper dui ødelegge ungen.
Helt enig med Sara.Personlig foretrekker jeg elastisk sjal.
Men velg gjerne en sele. Bare for all del ikke disse babybjørn og tilsvanrende hvor ungen henger og dingler etter skrittet. Noe som er godt for både voksen og baby, velg en ergnomisk sele. Støtte fra kne til kne, knærene høyere enn baken. Så slipper dui ødelegge ungen.
Takk for at du svarte på d jeg spurte om!Ikke mange seler som er så digg for nyfødt, men tror meduca da er best, ellers Tula standard med spedbarnsinnlegg. Selv er favoritten DidyTai (sjal-sele) fra Didymos!! Sjal hadde jeg kjøpt Tricotslen Cool elastisk for de første månedene og deretter et vevd sjal i 100% bomull eventuelt linblanding!![]()