Bæresele nyfødt

tara86

Forelsket i forumet
Mailykken 2025
Har noen tips til noen gode bæreseler til nyfødt som er enkle å ta på? Jeg har arvet en ergobaby omni 360 men baby likte det ikke når jeg prøvde å få han i den. Har sjal også men litt tungvint å ta på og er ikke helt komfortabel og trygg på den.

Ser ergobaby har en som heter embrace. Noen med erfaringer? Baby er 4 kg

Har noen tips til noen gode bæreseler til nyfødt som er enkle å ta på? Jeg har arvet en ergobaby omni 360 men baby likte det ikke når jeg prøvde å få han i den. Har sjal også men litt tungvint å ta på og er ikke helt komfortabel og trygg på den.

Omni 360 er nok for stor for nyfødt ja, selv om de kanskje hevder noe annet. Synes den er klumpete og stor generelt, men vet mange liker den fra 3 mnd-alderen.

Vi bruker coracor elastisk bæresjal til nyfødt, og Tula eller Isara bæresele etter babyen blir for tung for sjalet ☺️ Ergobaby Embrace passer bedre for nyfødte. Synes den er mindre behagelig enn sjal, men igjen, vet mange er fornøyd med den.

Har en tula explore. Den funker til nyfødt.
Har selv kjøpt sjal. Har aldri prøvd det før, men syns deg ser så behagelig ut.

Super gode erfaringer med kuori elastsik sjal fra fødselen av. :)

Back
Topp