Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte elastisk sjal inne, og stort sett Angelpack ute da hun var helt liten. Bytta over til Ergobaby 360 da hun flytta over på rygg, og en enkel ringslynge på reiser (typ flyplass).
Kommer nok til å kjøre samme taktikk denne gangen, bortsett fra at jeg har lånt bort sjalet mitt, og vet ikke om jeg får det tilbake før fødsel. Vurderer å se etter en Caboo Close på bruktmarkedet, men hører litt ymse erfaringer, så har ikke riktig bestemt meg enda![]()
Hvilke type sjal er dere fornøyde med? Har veldig lyst å prøve sjal denne gangen siden jeg ikke likte bæreselen jeg hadde sist. Syns den var vanskelig å få på selvJeg kjører ergobaby 360 og elastisk/vevd sjal fra forrige gang. Tror ikke jeg orker å lære meg noe nytt, selv om jeg er enig i at 360-en ikke er helt optimal... følte aldri han kom høyt nok på rygg i den.
skal øve mer på sjal på rygg denne gangen!
Hvilke type sjal er dere fornøyde med? Har veldig lyst å prøve sjal denne gangen siden jeg ikke likte bæreselen jeg hadde sist. Syns den var vanskelig å få på selv![]()
Vi brukte Angelpack til storesøsknene, veldig fornøyd med den![]()