Bæresele hjelp!

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Jeg trenger en sele som eg ikke trenger å knytte på meg:) har et elastisksjal og meitau fra før. Vil ha noe mer lettvindt til å bruke ve levering og henting i barnehagen og på lengre turer:)

Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013 <3

Det finnes en mei tai type som bare er til å klipse på. Tror den heter Oh snap!.

Eh.. ser nå at den er anbefalt fra 5 mnd og er utsolgt flere steder.

Men kan anbefale ringslynge! Den kan du bruke senere også,til hoftebæring. Enkel å ta av og på. den er mer for korttids bæring da.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Ergobaby eller manduca? Har selv manduca, fornøyd med den :) men tror ergo med nyfødtinnlegget er bedre når de er så små.

Snakket litt med tanta til samboeren min som jobber i babybutikk og den nye Babybjörn One kom ganske godt ut i test. Den classic er ikke til å anbefale begrunn av hoftene. Men One er forbedret og mye bedre. :)

Vi bruker Angelpack, og er veldig fornøyd :) Det er egentlig meitai med klips nesten ;) Kan bære på magen, hofta og ryggen :) Angrer ikke, og er mer glad i den enn det elastiske sjalet jeg har.

Snakket litt med tanta til samboeren min som jobber i babybutikk og den nye Babybjörn One kom ganske godt ut i test. Den classic er ikke til å anbefale begrunn av hoftene. Men One er forbedret og mye bedre. :)
Jeg har den og er veldig fornøyd :)

Vi bruker Angelpack, og er veldig fornøyd :) Det er egentlig meitai med klips nesten ;) Kan bære på magen, hofta og ryggen :) Angrer ikke, og er mer glad i den enn det elastiske sjalet jeg har.
P en meiai som du slipper å knytte liksom?:) hørtes jo kjekk ut:)

Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013 <3

Manduca!!! Eeeelsker vår! Men må innrømme jeg gleder meg til hun er stor nok til å droppe nyfødtinnlegget - er litt vanskeligere å få henne inni med innlegget og ser noen ganger litt ukomfortabelt ut for beina. Men ser for meg at det er snakk om få uker til vi dropper nyfødtinnlegget, hun er straks 6kg og 63cm.

Manduca!!! Eeeelsker vår! Men må innrømme jeg gleder meg til hun er stor nok til å droppe nyfødtinnlegget - er litt vanskeligere å få henne inni med innlegget og ser noen ganger litt ukomfortabelt ut for beina. Men ser for meg at det er snakk om få uker til vi dropper nyfødtinnlegget, hun er straks 6kg og 63cm.
Kanskje satse på en slik:) foreløbig så funker sjalet bra når jeg bruker det, og ved henting/ leverig i barnehagen brukes bilstolen enda, men synes den er tung:p så viø ha bæresele til vinteren:)

Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013 <3

Kanskje satse på en slik:) foreløbig så funker sjalet bra når jeg bruker det, og ved henting/ leverig i barnehagen brukes bilstolen enda, men synes den er tung:p så viø ha bæresele til vinteren:)

Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013 <3
Har ikke angret et sekund på valget. Vi brukte den masse med storebror, fra ca 7-8 mnd til 3,5 år! Vel verdt pengene!

Hvor har du kjøpt den,og hva kostet den? :) vi har sagt at vi ønsker oss bære sæla til dåpen,men jeg har ikke peiling på priser og sånne ting:)
Vi kjøpte den i butikken Bæreglede i Oslo. Kostet rundt 1000,- mener jeg å huske.. Tror det er mange nettbutikker som selger den, er nok bare å Google litt. :)

Også kan du kjøpe en av disse å ha i reserve

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=180945974074

Jeg bruker min hele tiden. Har maduca også men orker ikke finne den fram enda :)

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Tror jeg har kjøpt den nå :p
Står at jeg har betalt i alle fall ;)
Men det sto at man skulle spesifisere farge i kommentarfeltet når man betaler med pay pal,men det kom aldri.. ja ja,sånn går det når man shopper fra mobilen :rolleyes:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Tror jeg har kjøpt den nå :p
Står at jeg har betalt i alle fall ;)
Men det sto at man skulle spesifisere farge i kommentarfeltet når man betaler med pay pal,men det kom aldri.. ja ja,sånn går det når man shopper fra mobilen :rolleyes:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
jeg bestilte en jeg og! sendte melding til selger og sa ifra om farge jeg!

-=[herq]=-

Back
Topp