Bæresele for tykke

Trultersen

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med bæresele som har større livvidde? Tips? Har bæresjal men tenker det kan være lurt med sele også.

Jeg har tula explore og den fint til meg og jeg trekker godt rundt livet. Ellers har vi og en soul sling assema som ikke lengre selges i Europa tror jeg hvis de ikke jr endret det igjen. men som samboeren på 2m kan bruke og han er ikke den som er bygd liten. Han kan ikke bruke tula

Fikk en BabyBjørn i babyshower. Usikker på modell. Prøvde den på, og den passet fint på da. Får se med baby i :hilarious:

Noen som har erfaring med bæresele som har større livvidde? Tips? Har bæresjal men tenker det kan være lurt med sele også.
Jeg har ikke erfaring med bæresele selv, da jeg har brukt bæresjal og meh dai til forrige, frem til hun ble så stor at vi begynte å bruke Tula preschooler. Vil anbefale deg å spørre i Norsk Bæregruppe på facebook, og så finnes det også en del lokale bæregrupper rundt om i landet som man kan få låne og prøve forskjellige sjal og seler fra. Det er alltid fint å få prøvd og kjent etter om det passer før man kjøper :happy: Jeg kan i alle fall anbefale Meh dai som et fint alternativ, siden det er en slags blanding av sjal og sele.

Back
Topp