Bæresele etc

ORIGINAL: Jellybelly

ORIGINAL: MarsMamma

Men Blir ikke å kjøpe noe ny baby bjorn uansett :) Har jo som jellyBelly sier hørt å lest litt rundt om at den ikke er særlig bra for barnet. Å så kan man jo ikke bruke den før babyen kan sitte selv, mens i babyhawken kan du bruke fra fødselen av [:)]

Så på meg blir det Baby Hawk,en tøff en som pappa'n også blir å bruke [:D]

Ja, det så ut som det var mange fine design å velge i!

Ja ikke sant!

ORIGINAL: Jellybelly

Men Blir ikke å kjøpe noe ny baby bjorn uansett :) Har jo som jellyBelly sier hørt å lest litt rundt om at den ikke er særlig bra for barnet. Å så kan man jo ikke bruke den før babyen kan sitte selv, mens i babyhawken kan du bruke fra fødselen av [:)]

Ja, det så ut som det var mange fine design å velge i!

Ja ikke sant!

Kan ikke gå inn å se på, for da bestiller jeg bare ny

Nå har jeg nettopp bestillt meg en Manduca formsydd bæresele... [:D][:D] jeg har ikke vert nøgd med Baby Bjørn sin...

Gleder meg til å gå rundt å bære på lillebror i sommer/høst,mens jeg er ute å leker med snuppa <3 <3

ORIGINAL: silsol

Jeg ELSKER vår babybjørn ! [:)]
Brukt den litt, men ikke så mye om gangen.. Syns det var kjempe behagelig å bære snuppa i den. Tror hun likte den kjempe godt selv også. [:)]

samme her! men vi kjøpte active, den har veldig god støtte i ryggen!:)

jo, man kan bruke den før babyen kan sitte selv altså, men ikke fra nyfødt. husker ikke, men mener det var fra 3 mnd.

ORIGINAL: lykkeligemeg

jo, man kan bruke den før babyen kan sitte selv altså, men ikke fra nyfødt. husker ikke, men mener det var fra 3 mnd.

ah,okei:)

Tror det var den Active som du snakket om som vi fikk låne.
Vi er jo alle forskjellige!Er nok en grunn til at de enda selges, å det må jo være at noen er veldig fornøyde med de :) Derfor det er så flott at det finnes så mange forskjellige valgmulighet [:D]Så blir vi alle fornøyde [:)]

Back
Topp