Bæresele erfaringer..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Noen som har tips til god bæresele? (ikke sjal.) Har sett litt på lennylamb, men det beste er jo å høre vanlige folks erfaringer :) Snuppa er 11mnd, 10kg..
 
Hørt mye bra om lennylamb, men ikke prøvd den selv. Vi brukte tula FTG fra ganske tidlig av og var veldig fornøyd med den! Veit det finnes flere forskjellige størrelser av tula. Ellers vil jeg tilse om bæregruppe på Facebook, der er det mange gode tips.
 
Jeg er veldig glad i lenny upgrade sela vår, varer lenge, mange innstillingsmuligheter, myk og god osv. Noen syns de har litt for mye padding i skulderstroppene, men det syns jeg personlig er best ved bæring av tunge barn. Smak og behag der.

Har forgjengeren og, men den kan ikke strammes inn like mye så ble egentlig litt stor til meg som bare er 160.
 
Hørt mye bra om lennylamb, men ikke prøvd den selv. Vi brukte tula FTG fra ganske tidlig av og var veldig fornøyd med den! Veit det finnes flere forskjellige størrelser av tula. Ellers vil jeg tilse om bæregruppe på Facebook, der er det mange gode tips.
Skal sjekke Tula og ;) Takk for tips.. Er ikke på Facebook..
 
Back
Topp