Bæresele eller bæresjal

Kjem til å skaffe begge deler Har caboo elastisk, og vil kjøpe angelpack bæresele/eller ein annan bæresele man kan justere bredden på panelet på og eit vevd bæresjal. Har også meh dai.
 
Er det noen som er kjent med Najell Rise? Ønsker sele og ikke sjal
Kjøpte ergobaby embrace på Finn jeg, ettersom den ble godt anbefalt av en bæregruppe på Facebook:) den går bare opp til 11 kg, men har en annen bæresele når den blir for liten så det går heldigvis veldig bra;)
 
Gått til innkjøp av to bæresjal siden sist ett coracor elastisk sjal og ett oscha sjal. Sistnevnte har jeg prøvd litt med snart 2-åringen :happy:
 
Har tenkt litt på sjal selv, men usikker, arvet plutselig en babybjörn bæresele av svigersøster :happy:
 
Av bæresjal; er det best med vevd eller elastisk til nyfødt?
 
Av bæresjal; er det best med vevd eller elastisk til nyfødt?
Elastisk er enklest så med mindre du har erfaring med vevd sjal, ville jeg uten tvil valgt elastisk til nyfødt. Det kan forhåndsknytes i motsetning til vevd sjal. Elastisk varer ikke like lenge da før det begynner å sige og blir tungt, men veldig koselig første tiden.
 
Elastisk er enklest så med mindre du har erfaring med vevd sjal, ville jeg uten tvil valgt elastisk til nyfødt. Det kan forhåndsknytes i motsetning til vevd sjal. Elastisk varer ikke like lenge da før det begynner å sige og blir tungt, men veldig koselig første tiden.
Ok, jeg har et elastisk, men var liksom ikke helt fornøyd med det. Har også ergobaby omni 360. Den var grei å bruke fra sånn ca 3 mnd syntes jeg. Men likte sjal best helt i starten.
 
Ok, jeg har et elastisk, men var liksom ikke helt fornøyd med det. Har også ergobaby omni 360. Den var grei å bruke fra sånn ca 3 mnd syntes jeg. Men likte sjal best helt i starten.
Ja, omni er bedre når de er litt større. Ellers kan jeg anbefale Ergobaby Embrace til nyfødtperioden hvis du ikke likte så godt elastisk sjal. Det er en elastisk sele tilpasset de minste. Myk og god. Den vil også begynne å sige når de blir større, men da har du jo omni du kan bruke :)

Jeg er foresten veldig glad i Meh Dai og halvklips. Blir en mellomting mellom sele og sjal. Lettere å knyte enn vevd sjal samtidig som den er bedre å tilpasse enn sele.
 
Leste meg litt opp på best i test og landet på Aldoria bambu sjal. Håper vi blir fornøyd :) uansett bare 300kr på Finn.
 
Leste meg litt opp på best i test og landet på Aldoria bambu sjal. Håper vi blir fornøyd :) uansett bare 300kr på Finn.
Aldoria er bra! Det har vi også. Men elastisk sjal varer ikke så lenge før det begynner å sige siden babyen blir for tung.
 
Vurderer prøve sjal igjen, men har sele fra sist. Sist endte jeg med å selge sjalet. Fikk aldri dreisen, og baby sank ned som en klump foran magen. Noen som vet hvor man kan få opplæring? YouTube fikk jeg ikke til:)
 
Vurderer prøve sjal igjen, men har sele fra sist. Sist endte jeg med å selge sjalet. Fikk aldri dreisen, og baby sank ned som en klump foran magen. Noen som vet hvor man kan få opplæring? YouTube fikk jeg ikke til:)
Det finnes bæreveiledere og bærebibliotek. Ellers kan det være kjekt å gå på bæretreff. Der kan man prøve forskjellig bæretøy for å se hva man liker og få tips og triks. :)
 
Det finnes bæreveiledere og bærebibliotek. Ellers kan det være kjekt å gå på bæretreff. Der kan man prøve forskjellig bæretøy for å se hva man liker og få tips og triks. :)
Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut ☺️
 
Back
Topp