Bæresele eller bæresjal?

M

Moderator Linda

Guest
Har du ein baby som likar å bli bært? Korleis foretrekker du å bære? :)
 
Til nå har vi bare bært i armene, men har bæresele fra ergobaby med nyfødtinnlegg. Ikke fått brukt den, da hun endret mønsteret sitt litt etterhvert som hun ble eldre:)
 
Har både sjal og ergobaby bæresele brukt sjalet fordi nyfødt innlegget var rart i tanke på hvor baby skal ha føttene sine;)
 
Jeg bruker ergobaby bæresele. Funker fint!
 
Vi har ergobaby bæresele og mobywrap sjal. Veldig glad i bæreselen - han trives kjempegodt og vi kommer oss på tur i litt mer ulendt terreng. Sjalet har vi ikke fått prøvd enda - men vil gjerne prøve og må få ut fingeren snart for nå veier han 5,5 kg!
 
Bærer i Sino elastisk sjal, Angelpack formsydd sele og e2e meitai så langt. Har en ringslynge som jeg dessverre ikke får til så bra, den er liten og lett og ville vært genial som kjapt bæretøy i veska. Har og vevd sjal som vi går over til når han er for tung for det elastiske, og større formsydde seler (Ergobaby og Tula Toddler).

Bærer mye, og de ulike bæredingsene har sine fordeler og ulemper og passer til forskjellig bruk.
 
Vil absolutt anbefale bæresjal for nyfødt, brukte manduca til første men då var hun eldre. Føltes helt feil med den lille nå, frem til eg fikk låne vevd sjal . Eg er nå frelst! Bæresjal<3 gjer at eg får ha den nyfødte tett inntil meg, hu får nærhet, omsorg og trøst samtidig som jeg har armer fri til å leke/gå tur/ bake sammen med treåringen.
 
Bruker Ergobaby adapt. Hun liker den en stund, og kan sovne av i den, men noen ganger blir hun illsint. Kommer til å fortsette å venne henne på den, og ønsker å prøve den ute på tur også :)
 
Endelig fått prøvd mobywrap-sjalet og jeg elsker det!!! Mye lettere å få det enn bæreselen på når jeg er alene og veldig komfortabelt å gå med. Mannen prøvde det på skogsturen i går og likte det han og - men foretrekker nok ergobabyen ute på tur:)
 
Vi har Moby Wrap bæresjal og ergobaby 360. Men siden vi ikke har innlegget til ergobaby så har vi kun brukt sjalet enn så lenge.

Hun hater å bli plassert i sjalet, men kapitulerer fort. Da sovner hun på et blunk, og elsker å se verden fra sjalet. Men tror hun blir mer fornøyd i ergobaby når hun kan bruke den.
 
Bærer i Sino elastisk sjal, Angelpack formsydd sele og e2e meitai så langt. Har en ringslynge som jeg dessverre ikke får til så bra, den er liten og lett og ville vært genial som kjapt bæretøy i veska. Har og vevd sjal som vi går over til når han er for tung for det elastiske, og større formsydde seler (Ergobaby og Tula Toddler).

Bærer mye, og de ulike bæredingsene har sine fordeler og ulemper og passer til forskjellig bruk.

Jeg har å sino:) Elsker det :)
 
Back
Topp