Bæresele eller bæresjal?

M

Moderator Linda

Guest
Har du ein baby som likar å bli bært? Korleis foretrekker du å bære? :)
 
Lillebror ville bare spise når jeg prøvde å bære eller gulpe de første månedene ! Men nå bærer vi litt, heldigvis [emoji2]

Bærer mest i manduca, men øver på vevd sjal. Og snart får vi en meitai også [emoji4] Det har jeg ikke prøvd før.
 
Nei, han liker visst best å legges ned i vogn eller seng. Skal han bæres så vil han se utover:p bærer han mest liggende på magen på underarmen min, siden det føles enklest for meg.

Har elastisk bæresjal vi har brukt litt, spesielt i starten da jeg trengte armene fri til storesøster/mat. Manduca men den er han for liten til, skal prøve igjen etterhvert:) hadde likt å kunne bære han feks til bhg og hjem.!
 
Bærer mye! Liker best å bære i sjal. Men på stressende morgener hvor vi må kjapt ut av døra for å levere eldre søsken, så er det veldig kjekt med ergobaby adapt.
 
Har både bæresele og elastisk sjal. Bruker begge av og til, men han sovner stort sett i bæresela. Prøvd meg på amming i sjal, men han begynner å bli såpass tung at jeg må holde han litt i tillegg.
 
Elastisk de første ukene, og nå vevd. Bærer kun foran foreløpig.

Har en meitai også, men har egentlig bare brukt den en gang.
 
Vi bærer i ergobaby 360. Mini elsker den ❤️ vi bruker den mye :)
 
Begge deler! Bruker babybjørnen til korte turer og cabooen ellers.
Han liker begge deler:)
 
Har Caboo, mei tai og fastvikle.

(så har jeg har ergobaby og Stokke).
 
Har ergobaby som han har sånn noenlunde akseptert til nå samt en Caboo som han ikke liker i det hele tatt. Nå begynner han å mislike ergobaby også, men elsker å bli bært så begynner å bli rådløs. Prøvd litt diverse bæresjal uten å finne den rette enda. Vogn er han heller ikke glad i
 
Bærer en del ja!

Har...
Elastisk sjal (cybex u go)
Vevd sjal (Ellevill zara)
Ringslynge (ukjent merke)
Bæresele (ergobaby , manduca og gammel bb som egentlig skal kastes)

Lyst på ny ringslynge og en maitei :p
 
Liker godt å bære :)
Har halvelastisk sjal som er kjekt å knyte ferdig før vi skal ut, spesielt greit om han skal mye ut og inn av sjalet (feks på flyturer eller butikkbesøk med bil).
Vevd sjal er det jeg liker best å bære i, bruker det ofte når vi følger storebror på skolen siden vi da knyter opp hjemme.
Manducaen brukes litt om vi bytter på hvem som bærer.
Har også en patapum som skal tas i bruk når vi kommer til ryggbæring om noen måneder.
 
Back
Topp