Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde en baby bjørn bæresele som jeg brukte en del. Lillegutt var nesten avhengig av å ligge på brystet mitt, så jeg følte ikke jeg fikk gjort noen ting. Men han kunne fint være i bæreselen og koste seg der mens jeg fikk ryddet, støvsuget og vasket klær
Brukte meitai og manduca på førstemann masse og samme på tvillingene Kjemperaktisk, vi er en bære familie, bærer ofte fremfor å ha med vogna på f.eks shopping el lign. og gjerne på tur vår/sommer/høst Har hatt og har kolikkbabyer og da er bæretøy gull altså!
Fikk min ergobaby 360 i går kveld og brukt den tre ganger i dag her hjemme første ganga fikk jeg lagt ho ned i vogna og ho sov videre, andre ganga prøvde jeg kurva i stua men våknet selvsagt..... Sover der igjen nå og jeg kan få kuttet grønnsakene til woken overtrøtt så trenger søvnen så tar ikke sjans på å legge ho ned
Brukte moby wrap i begynnelsen. No bruke me ergobaby original. Litt knotete når me brukte spedbarnsinnlegget, men heilt supert no
Har t no brukt bæretøy meir enn vogn
Med jentungen hadde eg ikkje bæretøy.