Bæresæle

FirstTime

Elsker forumet
Hei dere! Har dere kjøpt det? sambo og jeg synes det ser på kjekt ut og har titta på de fra Babybjørn. Tenkte kjøpe en brukt. Noen her som har peil om man bør velge den modellen med ekstra ryggstøtte?

Og så lurt jeg på....når jeg var på fødekurs..var det ei som snakket om en side hun hadde vært på "baby i fokus" eller noe lignende...der snakket de så varmt om att det var bedre gå med sånn "lomme" rundt seg med bebis i..eller sånn sjal..som man bruker i endel u land. Jormor sa også att da lå barnet bedre og mer naturlig inntil mor og dette var veldig bra. Driver leter opp mer info men ikke så lett... noen som kan hjelpe meg her?

Klem

Vi ønska oss Babybjørn til sønnen vår, og brukte den kanskej 5 ganger. Tror jeg kommer til å bruke den mer nå, når jeg skal på lekeplassen eller hente i barnehagen. Det jeg fant ut forrige gang var at det var mer praktisk å ha med vogna, så slapp man bære en veske med alt utstyret ved siden av.
men det er sikkert bare en vane. Jeg hadde i hvert fall ikke giddi kjøpe en ny en, og uansett venta til babyen er her og sett om du tror du kommer til å bruke den.
Jeg har også hørt om de sjalene, som skal være veldig fine. Du finner link til dem på barnimagen

ORIGINAL: 2gang

Vi ønska oss Babybjørn til sønnen vår, og brukte den kanskej 5 ganger. Tror jeg kommer til å bruke den mer nå, når jeg skal på lekeplassen eller hente i barnehagen. Det jeg fant ut forrige gang var at det var mer praktisk å ha med vogna, så slapp man bære en veske med alt utstyret ved siden av.
men det er sikkert bare en vane. Jeg hadde i hvert fall ikke giddi kjøpe en ny en, og uansett venta til babyen er her og sett om du tror du kommer til å bruke den.
Jeg har også hørt om de sjalene, som skal være veldig fine. Du finner link til dem på barnimagen

ah..barn i magen..da får jeg inn surfe der litt..men ikke for mye..hehe..her jeg liker meg best :)

var disse jeg leta etter http://www.babyslynga.no/

men er jo ikke nakke og hodestøtte.tror det er safere med babybjørn...blir nok en brukt en ja er jo ikke rimelig da.

Ja da fikk jeg napp på finn.no. fant ei rett borti strøket her som solgte denne, var den ikke tøff: (grå med reptilmønster)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7580557&reference=758/055/7_-8985660.jpg&adheading=Emmaljunga+%26%2340%3B2700%2C-%26%2341%3B+%2B+ABC-trille+%26%2340%3B400%2C-%26%2341%3B+%2B+babybj%F8rn+%26%2340%3B300%26%2341%3B&sid=11a-nxK_ZU676704&pos=3

hmm...linken går til trillevonga..men er bilde nr to foran....
Har fått en liten søt bæresele av bestisen min og..kjøpt i Thailand. Sikkert fin bruke her inne. Rosa med bamser på og ei lita nettinlomme foran..hihi...såå søøøt :)

Herrgud jeg er barnesjuk. Har barnehage rett utenfor hverandaen og nå driver småttisa øver seg på gå tog og synge nasjonalsangen..hih...blir litt rørt jeg..

Klems

Jeg har kjøpt en brukt Babybjørn sele-synes også de var for dyre nye. Jeg kommer ihvertfall til å bruke den når jeg skal en svipptur i butikken-som ligger 100 m unna, når jeg er nede i vaskeriet og hvis babyen er veldig urolig. Synes også det er en fin måte for far å komme nær barnet på-blir helt rørt jeg når jeg ser stolte pappaer med baby på magen[:D]

Back
Topp