Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ønsker en bæresele til ok pris.
Uten spebarnsinnlegg, å må kunne ha div bæremetoder ala ergobaby. Men framovervent i tillegg.
Forslag til div?
Til 0-2 år ca
Den eneste jeg vet du (ergonomisk) kan ha utover er jo ergobaby 360. Men ellers er den nye tula free to grow fin. Vet ikke om den kan brukes fremovervendt, men hoftebæring er et alternativ jeg foretrekker hvis baby vil se mer og er for liten til ryggbæring [emoji3]Det kan man i den mener jeg [emoji3]. Du får den bla på sjalala.no
SoulSling kommer med en ny grow sele som kan brukes fra nyfødt til toddler. Den kan også brukes fremovervendt. Elsker forøvrig SoulSling selene da de kan justeres mye mer enn feks ergobaby, samt laget av sjalstoff som gjør de mye tynnere og mer behagelig og de er ergonomiske.
Men til dags dato er det kun ergobaby 360 som er ergonomisk riktig som har muligheten til fremoverbæring.
Dropper du fremovervendt (det er mer behagelig for deg og baby å bære på hofta og etterhvert på ryggen, jeg lover ), så har du kjempemange muligheter. Ergobaby adapt, tula free to grow, angelpack, kokadi flip og emeibaby er fine fra nyfødt uten at du trenger nyfødtinnlegg. Alle (minus angelpacken som er best opp til 1 år, men kan fungere lengre) vil nok vare helt opp til to år. Soulsling og lennylamb har og gode seler
Ellers er det kun ergobaby 360, og der må du ha nyfødtinnlegg.