Bæresæle

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Når bruker/brukte dere det? Kun når dere var ute på ting, eller også i hjemmet? Har ei frøken på 3 uker som er litt mer avhengig av mammaen sin enn storebror var ;) så får ikke gjort stort..

Brukte det hele tiden sist jeg.... Hjemme, på butikken, på tur, i hagen ++++

Brukte det hele tiden sist jeg.... Hjemme, på butikken, på tur, i hagen ++++

Kanskje jeg skal prøve den da.. Frøkna har nok kommet over 3,5 kg nå som anbefalningene til ergobaby 360 er

Brukte bæresjal hver kveld hjemme når hun var 3-4 måneder. Gikk rundt i stua for å få henne til å sove. Hun var veldig urolig om kvelden, så det var eneste måten å roe henne på. Gikk rundt i stua i et 8-tall mens jeg så på tv:)

Brukte ute,inne, hjemme og borte sist :) hadde kolikkbaby og hadde ikke overlevd uten :p

Brukte sjal i begynnelsen, hovedsakelig hjemme på ettermiddag og kveld. Mest fordi hun roet seg i det men også for å ha hendene frie. Men ute synes jeg sjalet ble for tungvint, hadde selen under vognen hvis hun ikke ville ligge der lengre. Trillet ofte på tom vogn med baby i sele ;)

Foretrekker sjal inne, men sele funker også :) Elastisk sjal var definitivt best da hun var så lita. Selen er litt stor og klumpete. Brukte nyfødtinnlegg frem til ca 6 uker og så brukte jeg kun puta under rumpa.

Brukte den hjemme når jeg skulle gjøre ting og minien ikke ville ligge alene, og på tur når han ble lei av å ligge i vogna, eller som variasjon.

Brukte det lite. Men var veldig greit og ha når eg skulle rett innom på butikker. Eg brukte bæresele. Sjal tok så lang tid og lære at eg gav opp :p var så redd for at ho skulle ramle ut :p

Back
Topp