Bæresæle.

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har babybjørn bæresæle kan jeg ha han fra meg i den nå eller er det for tidlig ? Han holder jo ikke hodet så bra

❤gutt født 27/6❤

Jeg ville ventet litt til han holder hodet ganske bra selv. :)

Hvis du ønsker å bære mye eks gå turer på fjellet og lignende anbefaler eg deg å kjøpe et annet bæretøy. Eks MeiTai eller Manduca.

Når det gjelder babybjørn ville eg ventet.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Signerer lotus om å bruke annen type bæreutstyr hvis du skal bære en del. Både for egen rygg og for babys hofters skyld.

Bruker den ikke så mye men med mye mener dere?

❤gutt født 27/6❤

Turer og ikke shoppingsentre og mer enn 20 min! Personlig kan jeg ikke fordra babybjørm.

Vi har og en babybjørn men vurderer nesten å bare kaste den.
Brukte den 10 minutter med nummer 1 og ble drept i ryggen. I tillegg må man støtte opp den lille siden den henger med sin vekt på rygg og rumpe så det ble som å bære henne på en rar måte synes jeg.
Nå har vi kjøpt oss ergo baby. Bedre for hans kropp og min. :)

Alt går nok greit med måte men om du vil bruke den på tur etc burde du investere i en som er ergonimisk riktig for dere begge. Og igjen.. Finn.no er jo en gullgruve. ;)

BabyBjørn anbefales jo ikke, den er ikke ergonomisk for barnet. Legger ved ett bilde Vi har Ergobaby med spedbarnsinnlegg, elsker den! Er kopi som vi har, kjøpt på eBay for 230 kroner (uten spedbarnsinnlegget).ImageUploadedByBV Forum1378881127.038234.jpg

Hmm alt dette hadde jeg ikke tenkt på... Jeg fikk den av min svigerinne fordi minsten gråt så mye en periode. Men har bare brukt den fra butikken å hjem, 10 min å litt i hagen for å hente plommer. Så den er ikke bra for han altså, hmmm nei da. Tenkte egentlig bruke den å plukke bær en dag men da går ikke det da.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Har også Ergobaby-virker veldig bra! Har ikke fått den helt til enda-er så redd for å klemme føttene deres når de sitter i froskestillingen.. Først syns jeg de var så små oppi der (har spedbarnsinnelgget) og nå virker de nesten litt store! Men de kan jo ikke holde hodet selv,så må jo bruke det! Guttene elsker å være oppi den da :) skal ønske oss en til til dåpen,så vi kan ha en hver når vi går på fjellet-evt kan eg ha en foran og en bak når de blir litt større :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Vi har begynt å bruke vår litt inne hjemme. Kiropraktor sa at han maks burde sitte i den 20min hver dag pga belastning på hofter/bekken. Min holder hodet bedre for hver dag, men må passe på når han sitter i babybjørn selv om jeg har han mot meg og den ekstra støtten oppe

Snuppa mi holder hodet godt, så babybjørn-selen jeg har funker bra. Er ikke så ofte jeg bruker den da.. Og ikke lenge. Hun liker godt å være vendt mot meg også .. Da blir hun helt salig ;) sovnet etter fem min i dag.. La henne bare over i vuggen etterpå.

Hmm alt dette hadde jeg ikke tenkt på... Jeg fikk den av min svigerinne fordi minsten gråt så mye en periode. Men har bare brukt den fra butikken å hjem, 10 min å litt i hagen for å hente plommer. Så den er ikke bra for han altså, hmmm nei da. Tenkte egentlig bruke den å plukke bær en dag men da går ikke det da.

❤ Gutt født 27 juni ❤
Jeg varierer med baby Bjørn og maya wrap. Så lenge baby Bjørn strammes og festes riktig er det ikke skadelig for barnet eller for mor. Det er som ved det meste- feil bruk har skyld i mye.

Jeg har den ergonomiske typen baby Bjørn og den sitter som en god bergans sekk når den strammes riktig. Bar inn mot meg fremt il hun holdt hodet selv, nå er hun snudd;) bærer ikke timevis uansett;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Vi har baby bjørn. Det er en nakke støtter på vår, så vi har brukt den litt. Brukte den en hel kveld når hu var fire uker. Familien min lekte send babyen rundt og hu ble kjempe sint, så måtte nesten. Men hu sov hele tiden og koste seg. Hvis du strammer den ordentlig inntil deg så blir hu ikke rar i ryggen.

Tips: Jeg har kjøpt min Ergo på eBay, er en kopi men er kliss lik den orginale sier de som har begge. Betalte 230,- inkl frakt ;-) Det finnes også ensfargede til rundt 70,- mener jeg, men jeg ville ha den grå med stjerner så da ble den litt dyrere.

Back
Topp