Bærer ungen høyt?

Maispire2018

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Mailykke 2018
Flere som har fått skikkelig babykul? Tror jeg bærer babyen veldig høyt denne gang. Steinhard mage med skikkelig kul. Ser jo ut som jeg er 7 mnd på vei [emoji23] magen kom plutselig for sånn 2 uker siden. Kjenner også mye bevegelse ganske høyt opp, nesten med ribbeina. Er litt over 18 uker [emoji4]

18 uker og mye mage nå..men den er ikke hard ;)

Jeg har begynt å kjenne spark i samme høyde som deg denne uka :) er 21+4 og har en stor og rund babymage.

Samme her, magen er stor og knallhard. Jeg kjenner spark både langt nede og høyt oppe. Kraftigst oppe, jeg mistenker at babyen slenger seg inn i "veggen" der. Jeg fikk sett hva hun egentlig drev med på OUL :joyful: Jeg er førstegangs, men livmoren kom høyt opp raskt, regner med det skyldes at jeg er så lav.

Okei har pleid å kjenne spark langt nede først med de andre to så var usikker på om det var normalt så tidlig i svangerskapet. Men er også lav så kan jo ha noe med det å gjøre:) også har sikkert baby veldig god plass inni der så er sikkert derfor det blir spark over alt [emoji4] får se på ul idag :) takk for svar damer! Godt det ikke bare er jeg som har stor babykul [emoji23][emoji178]

Var på ul i dag og hun som tok kontrollen mente det var tarmene eller noe som ble klemt oppover i ribbena eg har kjent. Ungen ligger med rompa opp der så er sikkert det som klemmer opp. Mye spark nede på venstre side. Bøe ganske overrasket over at morkaka var fremme denne gangen og. Har kjent så mye liv. Men har jo kjent liv på sidene og ikke midt på magen så[emoji6]

Back
Topp