Bærer dere i sjal??

Bruker ergobaby sitt sjal og Gaute elsker å sitte i den. Enten så sitter han bare å koser seg eller så sovner han somregel ;)
Har fått ergobaby 360 også men den har jeg pakket inn i gave til oss fra nissen ;)
Men måtte jo prøve den på og den var hakket bedre da den avlastet skuldrene bedre.

Last edited:
Kanskje mei tai er noe for deg? (Heter det det? :P ) Var det Kulefisk som brukte det med M? :)

Jeg har mobywrap, men tror fitnessmamma (husket jeg rett nick nå?) har mei thai :)

Eller så ser jeg på mobywrap sin nettside at de snart kommer med et par bæreseler (ikke sjal) som kan brukes helt fra nyfødt; "moby Aria og moby comfort". De ser fine ut, men jeg tror det blir ergobaby 360 over jul her til turbruk ute når jeg ikke kommer frem med vogna :)

Jeg har elastisk sjal som jeg kjøpte brukt for 200 kroner etter å ha "mislyktes" med ergobaby den første uka. Det var rett og slett alt for varmt med spedbarnsinnlegget. Jeg kokte og hun kokte. Sjalet tar jeg nå på meg før jeg går ut døra sjøl om ungen ligger i vogna. Plutselig vil hun ha mat eller er misfornøyd og da er det kjekt å putte henne i sjalet for kos eller amming. Har amma stående på busstoppet med sjalet. Må holde med en arm, men man har den andre fri. Deilig å kunne sitte på pinnestol på kafé og fortsette å drikke kaffen sin sjøl om ungen skal ha mat.

Nå i det siste har jeg begynt å bruke ergobabyen litt hjemme. Den er ikke så varm uten spebarnsinnlegget (hun er stor nok til det, men bruker puta, evt froskestilling på beina). Dessverre gnager den litt under armene og på halsen hvis jeg går lenge med den så jeg er på utkikk etter annet bæretøy. Etter hvert blir hun jo for tung til elastisk sjal.

Har kjøpt stoff for å sy en enkel mei tai, men har ikke kommet lenger enn å klippe det til. Var i Oslo i går og tenkte meg til Bæreglede (en butikk med bæretøy), men hadde så mange jeg skulle treffe at jeg rakk ikke. Satser på ny Oslotur i januar en gang.

Her har vi mei tai også! den fungerer supert :D vi ser at vi tar lettere mei taien enn vognen i tillegg at jeg kan amme uten å måtte pakke mini opp fra vognen. Brukes både ute og inne, natt som dag ;)

Jeg har mobywrap, men tror fitnessmamma (husket jeg rett nick nå?) har mei thai :)

Eller så ser jeg på mobywrap sin nettside at de snart kommer med et par bæreseler (ikke sjal) som kan brukes helt fra nyfødt; "moby Aria og moby comfort". De ser fine ut, men jeg tror det blir ergobaby 360 over jul her til turbruk ute når jeg ikke kommer frem med vogna :)

Skal også kjøpe ergobaby 360, deilig å kunne droppe den svære vogna en gang iblandt :)

I dag kjøpte jeg med en Ring Slynge. Noen som har erfaring med de?

Back
Topp