Bærer dere i sjal??

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen her som bærer? Jeg fikk mitt første sjal i dag, og allerede elsker jeg det! Har fått gjort masse husarbeid i dag, og lillemor bare sover og sover:D

Jeg vurderte å kjøpe det i en periode, men minien sover så godt i babynestet sitt når han sover på dagtid så tror ikke jeg trenger det alikevel :) Men jeg skulle ha likt å teste det ut, er sikkert litt koselig og <3

Min lille hater det! Nei må testet mer, slik at jeg får gjort noe i heimen!

Jeg bruker sjal og elsker det :) Får mindre vondt i ryggen når jeg bruker det, og jenta mi sovner med en gang jeg putter henne i det :) så det fungerer som en fin nødløsning hvis hun er veldig utrolig om kvelden

Jeg bærer ikke så mye, føler meg ikke trygg, men mannen bruker sjalet mye og får gjort mye med poden oppi der :)
Jeg bærte litt i baby björn idag, men vet ikke helt... Lurer på å kjøpe en ergo baby istedet, føler han ikke fikk helt bra forskerstilling, litt for smal den baby björn...

Jeg bærer ikke så mye, føler meg ikke trygg, men mannen bruker sjalet mye og får gjort mye med poden oppi der :)
Jeg bærte litt i baby björn idag, men vet ikke helt... Lurer på å kjøpe en ergo baby istedet, føler han ikke fikk helt bra forskerstilling, litt for smal den baby björn...
Anbefaler manduca! :) Er jo smak og behag, men den er veldig bra og kan brukes lenger enn ergo. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Anbefaler manduca! :) Er jo smak og behag, men den er veldig bra og kan brukes lenger enn ergo. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det en sele eller sjal? :) Har ikke prøvd ergo, bare fått den anbefalt. Manduca har jeg aldri hørt om :p

Før synes jeg sjal så veldig masete ut og lite brukervennlig, men Gud så deilig og behagelig det er å ha på.
Kanskje jeg får sminket meg litt i morgen tidlig når vi skal ut også :D er jo bare å putte henne oppi ;)

Før synes jeg sjal så veldig masete ut og lite brukervennlig, men Gud så deilig og behagelig det er å ha på.
Kanskje jeg får sminket meg litt i morgen tidlig når vi skal ut også :D er jo bare å putte henne oppi ;)
Misunner deg! Skulle ønske lillemor ville være i bæresjalet. Må prøve på dagen da hun er i godt humør :) prøvde igjen nå og ble enda mer skrik.

Vi kjøpte det men gutten hater det. Han vil bare ligge på stellemate på sofa eller på ammepute når vi siter. Sjelden får vi han å sove i vugge også. Han vil hels har oss nær men ikke bæresjal nær.

Snuppa liker ikke bæresjalet dessverre... hun liker å strekke på seg og blir sint når hun ikke får det til :p

Misunner deg! Skulle ønske lillemor ville være i bæresjalet. Må prøve på dagen da hun er i godt humør :) prøvde igjen nå og ble enda mer skrik.

Prøv når lille er mett, det gjorde jeg. Litt misfornøyd med engang, men det gav seg etter 5 min. La henne i fosterstilling på min hjerteside. Også hadde jeg singlet på, slik at hun kjente huden min også. Lille har stort sett vært svært urolig etter fødsel, så jeg må bare prøve å finne alternative metoder. Håper at sjalet kan bli en lifesaver..

Jepp! Elastisk sjal. Bruker nesten ikke vogn. Men hjemme foretrekker jeg ergo om jeg skal gjøre husarbeid, fordi det er letter å løfte på armene med den.

Kanskje mei tai er noe for deg? (Heter det det? :P ) Var det Kulefisk som brukte det med M? :)

Jeg har brukt sjal når vi er ute og hun ikke roer seg i vogna :) Som på ikea eller messe og sånn. Det er litt tungt for ryggen, men jeg føler meg ikke utrygg når jeg bærer i det! :)

Jeg har Cabo close og er veldig fornøyd, det er ferdig "knytet" så man slipper å gjøre det hver gang:)

Prøv når lille er mett, det gjorde jeg. Litt misfornøyd med engang, men det gav seg etter 5 min. La henne i fosterstilling på min hjerteside. Også hadde jeg singlet på, slik at hun kjente huden min også. Lille har stort sett vært svært urolig etter fødsel, så jeg må bare prøve å finne alternative metoder. Håper at sjalet kan bli en lifesaver..
Oki. Prøvde her igjen. Men hun bare spenner seg og vil titte rundt seg. Ja enig! Jeg må finne noe alternativer snnet enn bare å trille vogn. Blir litt gal av å gå fire timer daglig. Men gir meg ikke! Vil få til det sjalet i det minste. Hvertfall når jeg ikke er helt i slaget

Kanskje mei tai er noe for deg? (Heter det det? :P ) Var det Kulefisk som brukte det med M? :)

Kan godt være, tror det er bare selve bæring som er skummelt. Poden elsker mobywrapen, så for hans del burde jeg jo prøve meg framover :)

Eg e evig glad i bæretøy :p
MobyWrap kjøpte eg før han va født, og funke supert, men føle han sige litt ette ei stund. Mottok ergobaby original med spedbarnsinlegg for et par daga si, å den e fantastisk :)
Vurdere å kjøpa et vevd sjal i tillegg ;)
Hekta sa du? :p

Lillemor og mamma på tur :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1417787312.151156.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1417787312.151156.jpg
    181,7 KB · Visninger: 38
Back
Topp