Bærer dere baby?

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Og i så fall i hva? Armene, sjal, ringslynge, sele?

Her bruker vi sjal og sele, har ikke styrke til å bære den lille(store) klumpen i armene så lenge av gangen :)
 
Hvilken sele bruker du? Har ergobaby 360, men den passer ikke helt på meg. Mannen liker den, men jeg ender bare opp med sjal.
Ergobaby 360 ;)

Den passer best til oss begge, og jeg sliter fortsatt med rygg/hofte/bekken etter svangerskapet, så jeg tar ikke sjansen på å prøve noen andre :)
 
I armene når vi er hjemme, og i sele når vi er ute ;)

Samme her.
Har ergobaby som jeg bærer med om vi går der det ikke er mulig/praktisk med vogn.
 
Har en manduca-sele. Veldig fornøyd. Passer like godt til mannen som til meg. Bærer ute og ved støvsuging/gulvvask etc. :)
Veldig kjekt med hoftebæring, da er han godt fornøyd!
 
Har en manduca-sele. Veldig fornøyd. Passer like godt til mannen som til meg. Bærer ute og ved støvsuging/gulvvask etc. :)
Veldig kjekt med hoftebæring, da er han godt fornøyd!
Har ikke testet å bære på hofta. Syns du det er tyngre enn ryggbæring? :)
 
I armene hjemme. Sjelden jeg bærer ute, men bærer da i sjal. Nettopp gått over til hoftebæring i vevd sjal fra mage i elastisk.
 
Vi bærer :) Vi begynte med elastisk sjal, og gikk nettopp over til Adapt da hun begynte å bli tung for sjalet :p
 
Har ikke testet å bære på hofta. Syns du det er tyngre enn ryggbæring? :)
Jeg har ikke turt å teste ryggbæring enda, men er nok like rundt hjørnet. Er det vanskelig å få til?
Syns ikke hoftebæring er tungt. Han har nok tippa 10kg for en stund siden og, men går veldig greit foreløpig. :)
 
Har en ergobaby original som blir brukt når han er syk eller lei av vognen. Liker best å bære på rygg men syntes det er vanskelig å få han på plass alene..
 
I armene hjemme og i sele ute/på fjellet, øver på ryggbæring og Lillemor synes det er stas :D Vi bruker ergobaby 360 og den har fast plass i vogna :p
 
Jeg har ikke turt å teste ryggbæring enda, men er nok like rundt hjørnet. Er det vanskelig å få til?
Syns ikke hoftebæring er tungt. Han har nok tippa 10kg for en stund siden og, men går veldig greit foreløpig. :)
Litt øvelse så går det :) ikke så vrient!
 
Back
Topp