Bærer barnet lavt?

Mammsn

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Sist jeg var til jordmoren sa hun at jeg bærer gutten i magen veldig lavt!
Og det kan vell sikkert stemme, siden sparkene fra han stort sett er langt under bukselinjen, og ofte er de vonde.
Er det flere som bærer lavt?

Idag er det en skikkelig dårlig dag!! Sparkene fra magetrollet er kjempe vonde, vet ikke hvor/hvordan jeg skal sitte :-P

Tror nok at babyen er ganske langt nede hos meg og...på ultralyd for ca 4 uker siden så vi han/hun (?) veeeldig langt nede i magen...og siden da har jeg kjent spark helt nederst i magen...Jeg føler at jeg er tissetrengt HELE tiden! enda verre blir det når han/hun sparker..

Jeg skjønner ikke helt hva han skal helt nedi der! :-)
Det er ikke slik som sist at jeg nyter hvert eneste spark, nå er det sjeldent at jeg koser meg faktisk!!
Å ikke får familien kjent på sparkene heller, for sparkene er jo så langt ned :-P

Han her gjør faktisk begge deler. Han er utrolig aktiv. I går var hele magen min i bevegelse! Angrer på at jeg ikke filmet det :(

Han her gjør faktisk begge deler. Han er utrolig aktiv. I går var hele magen min i bevegelse! Angrer på at jeg ikke filmet det :(

Hehe, de er gøy disse små <3
Jeg filmet magen på fredag faktisk!! Det er jo gøy, men jeg håper virkelig han kommer litt lenger opp snart!! :-)
Vi ble ganske sjokkert på UL, for det var nesten umulig for jordmoren å gjøre det hun skulle! Han var overalt inni der! :-)

Jeg bærer også lavt, noe som egentlig var flaks på UL, for jeg fikk ikke ut navleringen, og jordmor var redd vi ikke skulle få se ordentlig. Det var ikke noe problem, minien lå og koste seg langt der nede.

Jeg er ikke sikker på om dette er anderledes enn å bære normalt eller høyt (?), men jeg lurer på om det er fordi jeg bærer så lavt at jeg må tisse hele tiden, selv om jeg er 22 uker på vei. I tillegg sliter jeg med å sitte rett i ryggen i sofaen, det er akkurat som minien ligger akkurat der jeg skal bøye meg. Men jeg har jo ikke noe å sammenligne med da, det er første gangen for meg! :)

Jeg er helt sikkert på at det kjennes mer når mann bærer lavt ja!! :-) For sist bærte jeg jenta mi veldig høyt, å hadde aldri disse plagene som jeg har nå! :-P

Ja han lå langt nede når vi var på UL, eller i hvertfall i starten. Etterhvert svømte han runt overalt slik at jordmoren måtte hente en ekstra jordmor for hun klarte ikke se det hun skulle ;)

Kjenner også de fleste sparkene ganske langt nede, håper han kommer litt høyere opp slik at pappaen også kan kjenne litt :)

Vi måtte på en plutselig UL igår kveld, og jordmoren lo nesten hele tiden! :-P Han ligger fortsatt langt ned, og aktivitets nivået er stooort! Å da kjenner jeg, mange skikkelig vonde spark!

Pappa får nok kjenne snart skal du se! :-)
Vi må kjenne veldig langt ned, men ingen problem å verken se eller kjenne han ;-)

Back
Topp