Bæremeis

Veilederen

Første møte med forumet
Jeg har prøvd forskjellige bæremeiser til mine barn (tvillinger 2 år), og må bare si at det ikke nødvendigvis er de mest kjente merkene som har fungert best for oss. Både våre egne rygger og barnas komfort har vært best i Littlelife Voyager. Vet ikke sikkert om det er noen kjeder som fører denne, men har sett den i noen sportsbutikker og Fru Lyng i Oslo.

vi har også bæremeis...men den er 20 år gammel, men den funker da helt fint........

...og da må det meldes at både fotstropper (fothvilere) og sun and shower canopy (tak) er medfølgende utstyr uten ekstra kostnader... Mine 2-åringer trives godt, det gjør også en venns 3-åring.

Vi har hatt Bergans, den fungerte ikke for meg med bekkenløsning. Nå har vi Nomad sin, den finnes i mange kule farger, men det beste er at også jeg greier å bære med denne. Nå er snuppa snart 2 år, og vi er ikke et sekund i tvil. Vi kjøpte den på Foreldre og barnmessa ifjor på Hellerudsletta på en stand der. Samtidig kjøpte vi reiseseng i samme serie. Den er med overalt. Veldig lett å bære!

Back
Topp