bæremeis?

*Chill*

Forumet er livet
Når kan vi begynne med det egentlig??
Kan Jonas sitte i det nå? han sitter på gulvet da....[8|]
har så lyst på fjellet i morra....

Det var et godt spm!!! Jeg vet ikke [8|]
Det kommer sikkert litt an på hvor langt du skal gå også?

Det er skoletur med eldstejenta, så det blir jo en del stopp og sånn underveis... tar ca. 4 timer til sammen...og da er det ca.1 times pause inni...

Vi har men har ikke brukt den enda... [8D] tror hun på sportsforretningen sa 6 måneder.

De går heilt sikkert fint so lenge dokke teke gode stopp underveis. Dei sei no at de går an å bruke frå dei kan sitte sjøl. Håvard drive å lure på å kjøpe sej ei, men ej veit ikkje, e i tvil om kor mykje den kjeme til å bli brukt egentli....

Tror vel egentlig som de andre her. At så lenge de sitter selv kan man bruke det. Er jo ikke store forskjellen på en bæremeis og en bæresele....
Klemmer

har brukt meis hele sommeren jeg.Han stårtrives i den og gapskratter når jeg tar den fram.Så lenge du tar en del pauser og passer på insekter og slikt,er det ikke noe problem.

Skulle tro det går fint ja!![:D] Bare å ta masse pauser som de sier her!!

ha en fin tur da!![:D]

Når dere sier lange pauser lurer jeg på hvor langt kan man gå før man må stoppe. Jeg er 2 timer i skogen hver dag og har når kun gått der det er vei til vognen,men ønsker å ta opp igjen det ruten jeg har gått i alle år hvor jeg må bruke meis. Men kjedelig å måtte stoppe midt i trimmeturen liksom[8|]

Oki....takk for svar!
Det tar ca 1 time å gå...så er det pause på ca. 1 time og så en times gåing igjen...
da satser jeg på vi får en fiiin tur!!! er IKKE jeg som skal bære da, samboer får ta seg av den delen...thihihi[:D]

Fant dette på en nettside om jakt og villmark:

Barn må ikke bæres i bæremeis før de kan sette seg opp selv og sitte uten støtte. Klarer ditt barn å sitte uten støtte i 10 min. kan det sitte i bæremeisen i 10 min!

De fleste mener også at de må være sterke nok i ryggen for å kunne sitte i bæremeis.

ORIGINAL: skytte76

Fant dette på en nettside om jakt og villmark:

Barn må ikke bæres i bæremeis før de kan sette seg opp selv og sitte uten støtte. Klarer ditt barn å sitte uten støtte i 10 min. kan det sitte i bæremeisen i 10 min!

De fleste mener også at de må være sterke nok i ryggen for å kunne sitte i bæremeis.

Hun har sittet i 2 mnd allerede og sitter selv i lang tid,men med mark i kroppen vil hun heller krabbe eller reise seg opp etter bordet og gå rundt det. Så jeg vet ikke hvor lang tid hun kan sitte[8|] Tar sjansen på at hun orker den turen vi går og hun sier vell i fra om hun blir sliten[;)]

Stine Louise fikk det i dåps gave av mamma og stefaren min.
Når de kjøpte den så sa de at hun kan sitte i den så lenge så hu kan sitte alene på gulvet.
Kan de sitte 10 min så 10 min i den.
Vi hadde henne oppi her om dagen og stor koste seg men på turen hjem så ble hun veldig trøtt og da var det ikke så gøy [8D]

Vi kjøpte bæremeis her til eldste da ho var litt over året...
Og fikk beskjed om at de nkan brukes fra rundt 6mnd alder,men skal ikke sittes i lenger enn de kan sitte selv...
Som de andre her referer til greier de å sitte 10 min på gulvet kan de sitte 10 min i meisen før det trengs pause...
Så vi ble anbefalt å ikke gå mer enn 30min før pause...
Kos dere på tur,bare husk pausene![;)]

Vil bare ønske dere en god tur!!!!!
Koslïg at hele familien skal på tur!

Back
Topp