Bæremeis

Lavendel22

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Vurderer å kjøpe bæremeis etter hvert. Noen som har erfaringer med det, og noen tips til en som er bra (og gjerne rimelig)? Gjerne en som ikke er kjempetung i seg selv. Har en bæresele, men han har aldri vært spesielt glad i den. Tror han vil like å sitte litt "friere" på en måte. Snart 9mnd, sitter stødig. Tenker helst utover våren og sommeren når det blir litt finere å gå tur i skogen, type 1-2timers turer.
Må kunne brukes av meg på ca 160cm og mannen på ca 187cm.
Kjøper gjerne brukt, men vil gjerne høre litt hvilken type vi bør gå for.
 
Vurderer å kjøpe bæremeis etter hvert. Noen som har erfaringer med det, og noen tips til en som er bra (og gjerne rimelig)? Gjerne en som ikke er kjempetung i seg selv. Har en bæresele, men han har aldri vært spesielt glad i den. Tror han vil like å sitte litt "friere" på en måte. Snart 9mnd, sitter stødig. Tenker helst utover våren og sommeren når det blir litt finere å gå tur i skogen, type 1-2timers turer.
Må kunne brukes av meg på ca 160cm og mannen på ca 187cm.
Kjøper gjerne brukt, men vil gjerne høre litt hvilken type vi bør gå for.

Vi har denne, kjøpt brukt. Er fornøyde med den, sønnen vår trives godt i den og både mannen min og jeg synes den er god å bære. Den kan ikke stå av seg selv på bakken slik som ospreymeisene, som sikkert er en fordel hvis man skal bruke den mye alene (dvs bare en voksen) på tur.
 
 
Har kjøpt fra Osprey. Vi har bare prøvd den et par turer, men den virker som baby trives oppi.
 
Back
Topp