Bæremeis

Marie*

Flørter med forumet
Hei,
Skal kjøpe nye bæremeis og har snevret det ned til en av disse to: deuter kid comfort 3 eller osprey poco premium, noen som har erfaringer å dele? :)
 
Har osprey, fungerer fint. Mini syns ikke den er veldig god å sove i, men fin til våkenturer. Vanskelig å få plass til store barn i den da :)
 
Takk for svar :) Tenkte kanskje det, ser ut som hodet lett kan bli hengende å slenge.

Ja, det blir lett slik i de fleste meiser dessverre, men kjekt på kortere turer hvor barnet er våkent! :) Vi foretrekker bæresele, men bruker meis når vi må ha med mer oppakning :)
 
Ja, ser den. Vi er også veldig glad i bæresele, men blir ofte at jeg går alene på tur og som du sier er det av og til kjekt med litt plass til mer oppakning :) får sjekke litt til, men ser ut som den er best på både bære- og sittekomfort og plass, så blir nok at jeg ender på den til slutt.
 
Ja, ser den. Vi er også veldig glad i bæresele, men blir ofte at jeg går alene på tur og som du sier er det av og til kjekt med litt plass til mer oppakning :) får sjekke litt til, men ser ut som den er best på både bære- og sittekomfort og plass, så blir nok at jeg ender på den til slutt.
Vurdert littlelife? Den syns mannen er veldig god. Har også et vennepar som har den og et annet som skal kjøpe. De som skal kjøpe fikk låne både osperyen og littlelife av venner og ho syns littlelife var mye mer behagelig å bære i.
 
Vurdert littlelife? Den syns mannen er veldig god. Har også et vennepar som har den og et annet som skal kjøpe. De som skal kjøpe fikk låne både osperyen og littlelife av venner og ho syns littlelife var mye mer behagelig å bære i.


Takk for tips, skal absolutt sjekkes ut:)
 
Vi kjøpte osprey poco premium for en måned siden. Syns den foreløpig er veldig bra med unntak av selene til barnet. De blir veldig trange når man har feks vinterdress på. Den er og litt tung å få på ryggen alene, men veldig stødig.
 
Anbefaler å prøve dem på ryggen. Har mest å si hvordan de er å bære. Jeg hadde feks for kort rygg til bergans. Vi gikk for osprey og er fornøyd med den. Men 2,5 åring med vinterdress blir litt for stort til selene, så da får hun sitte uten seler. Har sovet godt i den, la bare en brettet genser under hodet som pute :)
 
Vi kjøpte osprey poco premium for en måned siden. Syns den foreløpig er veldig bra med unntak av selene til barnet. De blir veldig trange når man har feks vinterdress på. Den er og litt tung å få på ryggen alene, men veldig stødig.

Anbefaler å prøve dem på ryggen. Har mest å si hvordan de er å bære. Jeg hadde feks for kort rygg til bergans. Vi gikk for osprey og er fornøyd med den. Men 2,5 åring med vinterdress blir litt for stort til selene, så da får hun sitte uten seler. Har sovet godt i den, la bare en brettet genser under hodet som pute :)

Tror nok vi bør prøve først ja, er jo veldig individuelt hvordan de sitter på ryggen. Vi har en stor gutt så ut i fra det jeg har lest og det dere skriver så tror jeg kanskje vi bør vurdere en av de andre. Kjekt å kunne bruke den en stund når vi først legger litt penger i den :) Takk for at dere deler erfaringer :)
 
Vi har Deuter og er godt fornøyd med den. Den funker både til meg (1,60) og mannen (1,80).
Eldste brukte den til hun var ca tre år, og da var det vekten heller enn lengden som satte stopp for meisbruk.
Uavhengig av hvilken meis dere velger vil jeg også slå et slag for Birnabag, det er uten vil det beste turutstyret vi har investert! Da slipper man hele problemet med vinterdress og trange seler, for man kan bare ta av dressen og la ungen sitte i ulltøy. :happy:
 
Back
Topp