Bæremeis?

Deuter!! Super! Lett og regulere og lett å bære uanz om en er 1.55 el 2 m! Barnet sitter veldig behagelig og. Mo sovna alltid på tur. Holdt seg i menisen og ikke hengende ut som en ofte ser :)

Vi har Littlelife voyager s3. Veldig fornøyd med den, masse justeringsmuligheter for den som bærer og for sittestillingen til barnet. God plass til oppbevaring.
Den koster litt, men den er verdt pengene (vi var heldige og fikk til jul da)

Tror vi kommer til å kjøpe osprey den dagen vi skal kjøpe bæremeis. Har hørt mye bra om den, og er superfornøyd med alle sekkene vi har i det merke. De sitter godt på ryggen og er relativt lette. Selv har jeg både dagstursekk, en stor tursekk, en topptur/klatre-sekk, samt PC-sekk fra Osprey, så har fått prøvd litt forskjellig.

Tror vi kommer til å kjøpe osprey den dagen vi skal kjøpe bæremeis. Har hørt mye bra om den, og er superfornøyd med alle sekkene vi har i det merke. De sitter godt på ryggen og er relativt lette. Selv har jeg både dagstursekk, en stor tursekk, en topptur/klatre-sekk, samt PC-sekk fra Osprey, så har fått prøvd litt forskjellig.

Det ble en Osprey Poco Premium. Har bare prøvd den inne ennå, men den virker helt fantastisk! God å bære, gode løsninger på stramming av belter, og mange reguleringsmuligheter. Jenta ville ikke ut av den, så virket godt fornøyd hun også :)

Spørs hva en er ute etter og hvilke høyde bærerne er. Jeg har deuter! Helt fantastisk meis m godt bæresystem (får gangsperr i lår sete etter lengre turer, kjenner ingenting i ryggen.) den kan lett reguleres og passer for høye og lave (bergans er fx best egnet for de mellom 1.65-1.80) jeg er 1.58. Den har stativ så gjør at en lett kan ta menisen på alene og ha barnet sovende i menisen ( må selvsagt passe på at den ikke velter, men e veldig stødig) har tak og solid pute som barnet kan sove/hvile på.

Jeg hadde nesten bestemt meg for ospery, men mitt barn fikk panikk da jeg prøvde taket på... Jeg synes den så bedre ut en deuter og mindre massiv. Har aldri angret på valget, spesielt ikke siden min hadde tendens til å sovne hver gang vi gikk tur. I deuter sover ho godt og i menisen, ikke hengende utenfor.ImageUploadedByBV Forum1445355773.865410.jpg

Det ble en Osprey Poco Premium. Har bare prøvd den inne ennå, men den virker helt fantastisk! God å bære, gode løsninger på stramming av belter, og mange reguleringsmuligheter. Jenta ville ikke ut av den, så virket godt fornøyd hun også :)
Så først etterpå at du hadde bestemt deg. Trur nok du blir fornøyd. God meis d og :)

Back
Topp