Bæremeis

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du/dere hatt bæremeis til barnet/barna?
Hva type?
Noen å anbefale?
Satt h*n godt,hvor lenge av gangen og hvor gammel?
Vi skal skaffe nemlig,har sett på bergans lilletind. Ser også Norrøna har ...

:):D:)

Har du/dere hatt bæremeis til barnet/barna?
Hva type?
Noen å anbefale?
Satt h*n godt,hvor lenge av gangen og hvor gammel?
Vi skal skaffe nemlig,har sett på bergans lilletind. Ser også Norrøna har ...

:):D:)

Bruke Ergo babyen, fungere utmerket! :-)

bruker bergans. liker den veldig godt. er god å ha på seg og ungen sitter godt. har brukt den i tur i fjell fra 1 år til 3 år.

Følger med på denne! :)

Vi får låne en Bergans, har hørt mye bra om den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser flere skriver bergans,men det finnes flere typer av samme merke ser jeg. XXL har iallefall 2...:) Lilletind er den rimeligste,noen som har den?

Bergans sin er litt stor så du bør være ganske høy om den skal være god å bære, syns også barnet sitter langt ned uten noe særlig sikt. Har selv en littlelife voyager s2 og er fornøyd med den. Den har fungert bra så lenge størstemann har hatt behov for meis. Vil anbefale deg å ta med barnet i butikken og prøve hva som passer dere.

Vi har bergans... Junior sport tror jeg den heter?! Fantastisk som bæremeis, men jeg foretrekker ergobabyen jeg, da. Utrolig mye lettere å bære!

Takk for svar jenter:)

Vel,det er for tur i skog og mark:D Tenkte ha den til i sommer. Han er 9mnd i juni, for tidlig?

Er fortrinnsvis mannen som skal bruke den:)

Ville heller satset på bæresele jeg, mye bedre, i allefall på lengre turer. :)

Her har lillemor vært med på turer fra den alderen, og bruker sjelden bæremeis. Lengste turen har vært 5 timer, og hun sitter godt. :)

Vi har sherpani rumba som storebror brukte. Var veldig fornøyd med den. Gutten trivdes i den og den var god å bære både for meg og pappaen, samt lett å justere, så vi kunne bytte på bæringen uten at det var for mye styr.....

Men forstår det som at den har blitt vanskelig å få tak i......

Vi har både bæremeis og bæresele. Bæreselen er grei for korte turer når man ikke skal ha med seg noe, men veldig greit å ha plass til oppbevaring som det er i bæremeisen. Og ni mnd er ikke for tidlig så lenge han/hun klarer å sette seg opp selv. Ta pauser hvis barnet begynner å klage.

Vi hadde ergobaby, men likte den ikke så solgte den. Har ikke savnet den heller :) Fikk en berganssekk hvor barnet kan sitte bak i dåpsgave, men den har vi ikke brukt henne da hun må være litt større :)

Har brukt Bergans og den sitter hun så godt i at hun sovner. Hun var 2 sist vi brukte den...

Vi har sherpani rumba som storebror brukte. Var veldig fornøyd med den. Gutten trivdes i den og den var god å bære både for meg og pappaen, samt lett å justere, så vi kunne bytte på bæringen uten at det var for mye styr.....

Men forstår det som at den har blitt vanskelig å få tak i......
Samme her. Her sitter gjerne storesøster i også, hun er 3,5. God å ha på ryggen!

Hadde en Bergans, men solgte den når jeg kjøpte Manduca.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takker for tips igjen:)
Må komme oss på butikken å se nærmere på det.
Er mannen som først og fremst ville ha:D

Back
Topp