Bæremeis??

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Kan jeg begynne å bruke d nå?? Brukte ikke d med førstemann så jeg aner ikke når man kan begynne å bruke det :p Vi skal på tur i skogen i dag så hadde jo vert kjekt å kunne bruke d.. (følerseglittblondakkuratnå) :p hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker litt. Vil tro det er tidlig med bæremeis, men finnes annet bæreutstyr som kan brukes. Sjekk tettinntil.no, der er det masse tips.

Sent from my iPhone using BV Forum

De kan sitte i bæremeis like lenge som de kan sitte selv. Dvs ikke i det hele tatt enda.

Foreløpig er bæreseler med nyfødtinnlegg eller sjal det som er aktuelt å bære i;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar ;) har sjal, men er så livredd for at han skal dette ut av osv :confused: Har ikke turt å bruke d enda :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Anbefaler heller bæresele enn bæremeis. Ergobaby går opp til 20 kg og man kan fint bære 3 og 4-åringer i den. Mye bedre bærekomfor både for mor og barn. Barnet kommer tettere på kroppen, i meis har du ungen et stykke ut fra deg og virker da tyngre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Anbefaler heller bæresele enn bæremeis. Ergobaby går opp til 20 kg og man kan fint bære 3 og 4-åringer i den. Mye bedre bærekomfor både for mor og barn. Barnet kommer tettere på kroppen, i meis har du ungen et stykke ut fra deg og virker da tyngre.

Jeg har ergo baby nå, når kan man ta ut nyfødt innlegget?

Rundt 3-4 mndr tror jeg.. Når ungen rommer sele mer og har bedre kontroll på hodet. Jeg kjøpte Ergobaby da snuppa var rundt året, så jeg har ikke brukt den på nyfødt.

Har moby wrap (bæresjal) og det fungerer så bra. Så bare noen filmer på youtube så tok det ikke langt tid før vi fikk det til :) man må bare være nøye også hvis det blir feil så start på nytt. Minien og jeg elsker det :)

Har moby wrap (bæresjal) og det fungerer så bra. Så bare noen filmer på youtube så tok det ikke langt tid før vi fikk det til :) man må bare være nøye også hvis det blir feil så start på nytt. Minien og jeg elsker det :)
Vi bruker også dette, og det var ikke så vanskelig å få det til :)

Back
Topp