Bæremeis

Lille*

Betatt av forumet
Til dere som har barn fra før og til dere som er glad i fjell og skogturer har dere noen erfaring eller kan anbefale noen bæremeiser?? :) Det er jo ikke til nyfødt bruk, men vi skal få i gave til senere bruk :)

Bergans lånte vi, god å bære og solid :) har en manduca bæresele til de første mnd ;) gleder meg sykt til å ut i skogen igjen!

Har norrøna bæremeis og den funke fint. Kjekt lite oppbevaringsrom til stellesaker/mat osv har den også:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Har også lånt en bargans meis. Veldig fornøyd med den. Også litt lagringsplass i den!:)

Venter nr 3 4. August:)

Vi har brukt en berghans som er vel 25 år gammel ca, hehe, er broren til sambo som fikk den i ett årsaken. Men vi er veldi fornøyd me den, go regulering og go plass til ting og tang... blir å bruke den til neste vår/sommer, da vil vi sikkert kjøpe ny/egen

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har en bergansmeis med tak og en liten sekk på. Super!!! Frem til det blir aktuelt, planlegger jeg å bære i ergobaby og lommeslynge:-)

Vi har en bergansmeis med tak og en liten sekk på. Super!!!
Denne er vi også veldig fornøyd med. Jeg brukte manduca bæresele frem til meisen ble aktuell. Vi har vært mye i fjellet, då dette har vært gode investeringer for oss :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Vi har en phil&teds meis og er veldig fornøyde med den, er både en del plass til ting i selve meisen og en liten sekk som kan tas av hvis man ønsker det, (sitter med glidelås og kan selvsagt også brukes festet til meisen).
Den er veldig god å bære og begge ungene liker å sitte i den så da er den nok behagelig for dem også :)
Frem til den er aktuell anbefaler jeg også bæresele, vi har angelpack og manduca.

Back
Topp