Bæremeis - Sherpani Rumba?!

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Sherpani Rumba's bæremeis kom best ut i test hos foreldre&barn, så derfor vurderer vi å kjøpe denne.. noen som vet hvor de selger? Finner kun at de selger den hos flust.no, men der er de utsolgt av ene fargen, og den andre syns jeg ikke noe om.. [:'(]

Har kikket på sherpani.us (også utsolgt for alle fargene...)
Og på ebay (her ligger bare den superlight bæremeisen, den vil vi ikke ha, fordi den har ikke like god polstring)

Noen som kan hjelpe meg? Hadde jo vært best om noen butikker selger den, slik at vi hadde fått prøvd den.. siden jeg er kort i ryggen, og sambo er lang kan det bli litt vanskelig.. og jeg vil jo at begge skal kunne bruke den[:D]

Anbefaler deg Mei Tai i steden så slipper du å bære på all den ekstra vekten. Da barna er så store at de kan sitte i en bæremeis er det ikkeno problem å feste dem på ryggen med en Mei Tai i steden. Den tar mye mindre plass også. [8D]

ORIGINAL: gravid med nr. 3

Anbefaler deg Mei Tai i steden så slipper du å bære på all den ekstra vekten. Da barna er så store at de kan sitte i en bæremeis er det ikkeno problem å feste dem på ryggen med en Mei Tai i steden. Den tar mye mindre plass også. [8D]

Ja kan hende den er bedre å bære, men hvordan er den på lengre turer da? Skal jo ikke begynne å bruke bæremeis enda, men til vinteren.. nå har vi babybjørn, og er stort sett fornøyd med den..  Greit om barnet sovner i bæremeisen da, så er det bare å sette den fra seg, det blir heller vanskelig med en mei tai..

Mei Tai er god på lengre turer også. Belastningen på ryggen og skuldrene blir en helt annen enn hvis du går med tung sekk eller bæremeis.

Back
Topp