Bæremeis og sykkelvogn

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har en bra bæremeis og sykkelvogn å anbefale?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi har Sherpani light bæremeis som vi brukte til storesøster...sitter veldig godt i den og den er god å ha på ryggen, til og med for korte meg :) Kjøpte den på Flust.no for trumfpenger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har Bergans bæremeis. Fornøyd med den :)

ingen tips til sykkelvogn, men jeg også er på utkikk. Jeg sikler etter den derre nordiccab.. Den er knalldyr, men kan brukes som vogn, henger, sykkelvogn og fjellpulk :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har Bergans bæremeis. Fornøyd med den :)

ingen tips til sykkelvogn, men jeg også er på utkikk. Jeg sikler etter den derre nordiccab.. Den er knalldyr, men kan brukes som vogn, henger, sykkelvogn og fjellpulk :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vi så også på Nordic cab, men endte opp me å kjøpe fjellpulken, så kjøper vi "vanlig" sykkelvogn utenom. Vi er så mye på tur at vi trenger det meste av turting:)
Lille elsker forøvrig pulken sin å være med på tur, så regner med sykkelvogn også blir en hit :p Bæresele er han vant med, så vet at bæremeis blir han superfornøyd me :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Er på utkikk etter sykkelvogn selv, er vel greit å kjøpe brukt fra finn.no? Så på de fra Nordic Cab, men de var så himla dyre!
 
Ja så lenge vognene er like hel og sikker er det ingen problem å kjøpe fra finn.no vil jeg tro. Nå var vi så heldig at mamma ville kjøpe en, så da ordna det seg for oss:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Er på utkikk etter sykkelvogn selv, er vel greit å kjøpe brukt fra finn.no? Så på de fra Nordic Cab, men de var så himla dyre!

Trur vi også ender opp med en fra finn eller en "billig versjon" fra et el.annet sted...sikler på Nordic Cab, men koster en ukes Danmarkstur...så vi tar heller den turen ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Mener på en får ei på xxl for rundt 900,- der omkring.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp