Bæremeis og fly?

Snappis

Elsker forumet
Vi skal ut å fly på fredag og jeg vil ha med bæremeis istede for vogn. MEN er det trygt å ta med den som bagasje? Jeg tenker at de behandler jo ikke ting spesiellt pent og den tåler jo ikke allverden. Og den er litt for stor som håndbagasje.

Noen som har erfaringer med dette? Flyr med Norwegian btw..

[:)]

[:)]

aner ikke om den overlever turen, men jeg ville heller hatt med en bæresele (vi har manduca). Om du ikke har selv, kanskje du har noen du kan låne hos?

Er da ikke for stor som håndbagasje den..[&:]

Kan være en veldig god idè!Har ei jeg kan låne av. [:)]

ORIGINAL: M3rl0t

Jopp! 55 cm er max og den er 70..[:@]

ORIGINAL: Snappis

De gir katta i slikt.. Har selv pendlet flesland-gardermoen i perioder, og har da hatt med meg så og si alt jeg eier og har som håndbagasje..

Jeg ringte tilogmed for å spørre siden vi begge har lov til å ha med håndbagasje og det kun blir 1 kolli totalt. Og det ble NEI! Neivel...[8|]

Me jeg vet ikke om jeg tør å ta sjangsen...[:o]

De gir katta i slikt.. Har selv pendlet flesland-gardermoen i perioder, og har da hatt med meg så og si alt jeg eier og har som håndbagasje..

Klart de er vansklige å ha med å gjøre på tlf.. Men sånn i praksis så er det ingen som kontrollerer.. Jeg har flydd med koffert ( og den er godt over 55 cm, muligens rundt 70 cm), stoooor pc-veske, 3 bæreposer, ryggsekk og håndveske som håndbagasje.. ingen som sa noe på det.. var en smule vanskelig å håndtere gjennom midtgangen, og jeg ble ikke særlig populær blant de andre reisende, men det få nå så være[8D]

Såpass ja! Hehe.. Vi får se hva jeg gjør. Takk for svar! [:D]

tok med bæresele som håndbagasje jeg. tror meisen også får plass som håndbagasje ja, den er jo ikke større enn en sekk så den får nok plass i hylla over?[8|]

Klart de er vansklige å ha med å gjøre på tlf.. Men sånn i praksis så er det ingen som kontrollerer.. Jeg har flydd med koffert ( og den er godt over 55 cm, muligens rundt 70 cm), stoooor pc-veske, 3 bæreposer, ryggsekk og håndveske som håndbagasje.. ingen som sa noe på det.. var en smule vanskelig å håndtere gjennom midtgangen, og jeg ble ikke særlig populær blant de andre reisende, men det få nå så være[8D]

Du er en sånn pasasjer som jeg hater[8D] og så blir jeg irrtert over at de på gate ikke gjør jobben sin[8D] Så møter du på meg kan det hende du må sende kofforten alikevel[:D]

Men til HI, du får med deg bæremeisen inn[:)]

ORIGINAL: **Emmeline**

Du er en sånn pasasjer som jeg hater[8D] og så blir jeg irrtert over at de på gate ikke gjør jobben sin[8D] Så møter du på meg kan det hende du må sende kofforten alikevel[:D]

Kanskje jeg bare prøver, så får jeg evt bare sette den igjen hvis de nekter meg.

ORIGINAL: **Emmeline**

Hehe.. Flydde såpass mye på den tiden og hadde mye dårlig tid, så da gikk det ikke an å stå og vente på bagasje..

sist jeg flydde, tok de måling av håndbagasje... de tilogmed veide den... men det skal sies at det er første gang jeg har opplevd noe så firkanta greier...

ORIGINAL: veteran

sist jeg flydde, tok de måling av håndbagasje... de tilogmed veide den... men det skal sies at det er første gang jeg har opplevd noe så firkanta greier...

Jeg har en venninne som reiste fra Rygge til Trondheim forrige uke, og da målte og veide de håndbagasjen hennes.

Back
Topp